Wintertijd

Verschrikkelijk 140 horloges en twintig klokken, dat wordt hard werken.

Gelukkig een aantal zijn radio gestuurd.

Dat meen je?

Begrijp ik het echt goed, dat je serieus al je ā€œ140 horloges en twintig klokkenā€ constant laat lopen?

Nee ik hoor :smile:

Ik zet alleen op tijd wat regelmatig in gebruik is.
Maar toch ben ik daar even bezig, dat uurtje gaat wel weer op aan op tijd zetten,
En ook auto klok en fietscomputers en klokken in diverse apparaten moeten natuurlijk goed staan.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

gelukkig heb je met de winter niets te maken in je (nick)name :wink:

Je draait het om :wink: Ooit is de zomertijd bedacht om energie te besparen (sā€™avonds konden de lampen een uur later aan). Als we de klok weer terugdraaien, gaan we dus back to normal :sunglasses:

1 like

Nee, voor ons zou West-Europese Tijd ā€˜normaalā€™ zijn. Ons land valt namelijk in de zone van 7,5 graad van Greenwich.

Pssst

4 likes

Je ziet, ā€˜onzeā€™ tijd ligt dichterbij Londen dan Berlijn :smile:

1 like

Ja, grappig dat we desondanks zowel in de zomer als winter nooit met Engeland gelijk lopen. Goede aanvulling door Monaco :+1:

:slight_smile:

1 like

Zeker, maar uiteindelijk is het allemaal een kwestie van afspraak anders kan iedereen weer zijn lokale zonnetijd invoeren. Maar, dat geeft weer allemaal problemen.

1 like

Hahaha, dat klopt. Ik had ooit een collega die zijn eigen regels hanteerde. Hij weigerde om zijn horloge aan te passen aan de zomertijd (liep de hele zomer op ā€œzonnetijdā€, om het nog iets ingewikkelder te maken). Hij was echter altijd op tijd, nooit te laat :laughing:.

Hier kunnen we nog wel even mee doorgaan, vermoed ik. Een vermakelijk onderwerp :smiley:

1 like

Wintertijd, zomertijd.

Etenstijd!

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like