Heb een Reduced met een witte/crème plaat, niet normaal hoe dat eraf spat zeg. Ga ook nog eens een moderne met een witte plaat halen denk ik.
Tsja. Ik vind die blauwe band heel erg gaaf. Staat erg goed. Aangezien ik zelf ook een witte heb, welk merk band is dit?
Delugs ![]()
Mijn ook, de witte
Bevalt staal of rubber beter??
Als ik zo vrij mag zijn: de band van de 3861 is van Rolex-achtige proporties. Mogelijk zelfs beter door de perfecte taper. De witte 3861 heeft volgens mij altijd een fijnverstelling. Alleen de clasp krast wel erg snel maar niet sneller dan die sprite bijvoorbeeld. Echt een goede band gemaakt daar bij Omega.
Gewoon beide doen. Kan niet zeggen dat ik de ene beter vindt dan de andere.
Ik vind het zeker een fraaie band maar qua afwerking echt een andere orde. Zit veel minder strak in elkaar en de randen zijn allemaal best scherp vind ik. Heb er 2 gehad en het viel me beide keren direct op.
De flatlink van de FOIS heeft precies dezelfde scherpe afwerking.
Het zijn misschien details maar er zit m.i. weldegelijk verschil in.
De taper is wel prachtig ja ![]()
Ik heb niet dezelfde ervaring. Heb wel vaker gelezen dat men hem scherp vindt maar dat heb ik zelf niet zo gemerkt. Qua comfort is het beter dan bijvoorbeeld de oyster van een Submariner, die door zijn lompheid nooit helemaal lekker zitten wil. Om nog maar te zwijgen over de sluiting. Denk echt dat wanneer je alles tegen elkaar wegstreept ze niets voor elkaar onder hoeven te doen.
Moderne Sub vind ik ook wel een mooi horloge, alleen die clasp van bijna 5 cm snap ik echt niet. Glidelock of niet, dat moet toch kleiner kunnen. Op een PloProf kan het nog.
De Speedmaster bracelets zijn top, taper is goed, sluiting is klein, niet te zwaar. Juiste fit is zo gevonden. De flatlink bracelet van de Ed White 321, (maar ook die Apollo 11 50th of de '57) is ook heerlijk. Niks scherps aan beide bracelets.
Sluiting van de speedy is wel mooi ja. Relatief kort, dat wel. Krijg hem nauwelijks over mijn brede handen heen haha. De sluiting van een Sub is idd lomp. Een gmt of YM sluiting is dan fijner, maar nog steeds dikker en groter dan die van de Speedy.
Heb sowieso een haat liefde verhouding met Speedys. Wanneer ik er geen heb, wil ik hem. En zodra ik hem heb, klikt het steeds niet.
Ik heb precies hetzelfde hoor.
Dit zou mn eerste stalen gaan worden dus ben benieuwd ![]()
Slaat idd echt nergens op.
Speedmaster band heb ik nog nooit als scherp ervaren.
Absoluut, maar lastig afleesbaar, net als de blauwe Tokyo. Weet ik als ex eigenaar. De huidige witte is perfect afleesbaar
Ik vind het een prachtig 4k horloge ![]()
Ik heb er geen dus nu wil ik er ook één
Duh, wie heeft er nu een horloge om de tijd af te lezen. Daar heb je toch je mobiel voor ![]()
![]()