Witte wijzerplaat en bezel

Deze Tissot Seastar is 36mm op een 15,5cm pols. Ik had deze gekocht om te kijken hoe een wit duikertje bevalt. Leuk! Wel relatief klein.

Ik weet niet wat je polsmaat is, die Zodiac van 40mm is prima maat!

8 likes

Elke keer wanneer ik de Seastar zie klopt deze gewoon. Een duidelijke presence, wanneer je deze in het echt ziet.

1 like

Mooie Zodiac ik denk kopen is een leuke zomer klok voor de man las ik in het artikel .

Ik vind het zeker een mooi horloge!

Wat een onzin!

Daarnaast trekt Mr. T zich daar natuurlijk niks van aan en als er dan al iemand zelfs maar een beetje raar naar zou kijken…
I Pity The Fool GIFs - Find & Share on GIPHY

O.k., ben zelf nogal gecharmeerd van het merk Squale en déze zou Mr. T ook zeker niet misstaan!
Squale 1545 White 1545WTWT - Chronofactum

Ook op staal geleverd, trouwens.
Squale 1545 White Bracelet

Heel betaalbaar én gewoon op voorraad bij onze huisleverancier!
https://www.q-watches.com/artikel/squale-1545-white-rubber-nl
Ik zou het wel weten! :blush:

4 likes

Mooi, maar een witte duiker vind ik raar. Donkere kleur past beter bij omgevingen met slechte zichtbaarheid.

Maar anderzijds vind ik zo’n fris wit wel leuk op een sporthorloge.

Alternatief:

3 likes

Zeer geslaagd!!

Prima toch, gewoon lekker dragen als jij hem mooi vindt. Ik vind hem ook wel tof, al zou ik voor het geld eerder voor deze gaan :point_down: maar dat is puur omdat ik meer met Doxa heb als merk.

1 like

Ook 36mm👇 Toegegeven, Breitling toont hem zelf op een damespols, maar kan wat mij betreft ook zeker voor een man.

1 like

De Zodiac is nergens te vinden. Maar…. Het is deze geworden. 39,5mm. Damesmodel volgens Omega maar ik ben helemaal blij. Nergens op voorraad natuurlijk maar wel dezelfde met zwarte plaat gepast. En verzending vanuit het buitenland is niet mijn ding. Zal een wristshot doen zodra hij binnen is en ik een mooie velcro strap heb.

3 likes

Ik hou er een andere visie op na dan de desbetreffende juwelier, lijkt me ook een prima horloge voor een man (of elke andere sekse).

Een alternatief zou een Farer Aquamatic Biarritz kunnen zijn:

1 like

In eerste instantie vond ik de kleurtjes van bezel, plaat, markeringen ook eerder bij een dameshorloge passen maar de foto van @coffeecup bewijst het tegendeel. Bovendien zou 40mm voor de gemiddelde damespols wel erg fors zijn. Mooi horloge, ik zeg doen!

Heel gaaf! Bij AD besteld?

1 like

Met een witte blijf je zitte

Kukelekuuuu!!

En je moet een flinke tan hebben, anders is het kippenvel en kiespijn tegelijk :grimacing:

1 like

Nu @Mr.T een keuze heeft gemaakt ben ik wel benieuwd of er meer opties zijn voor een witte dial+witte bezel horloge. En dan misschien ook een paar in de meer betaalbare regionen (zeg maar tot €500,-) omdat ik principieel daarin blijf shoppen.

De topictitel is algemeen genoeg om er een wat algemener draadje van te maken (Oja en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst voor de TS).

1 like

Bij AD besteld idd. Geen gangbaar modelletje… Zal wel een reden hebben. :wink:

1 like

Eigenlijk is dit ook wel een heel gave klok.

3 likes