Jezus, wat een gezeur. Je lijkt wel een schoonmaakster!
Wat een persoonlijke vraag. Ben je uit op een date?
Wie weet Spatoe, wie weet.
Ik val wel op dienstbare types; daarnaast schijn je kampioen soepmaken te zijn! Dus 2 punten heb je al
en ik maar denken dat je âwelk horloge was hetâ bedoeldeâŠ
Ja dat bedoelde ik ook
GeneuzelâŠ
Ik wil een klok met butsen erin zien!
Vrouw, dame; wijf is denigrerend.
Precies. Kom maar door met dat leedvermaak.
Hoppa!
Kijken of er reden is om te janken!
Hij bedoelde prachtwijf.
@Gobert Zijn dit niet drie verschillende verschillende dingen die jij over één kam scheert?
Volgens mij typeer jij vrouwen als âwijfâ. In mijn sociale omgeving is dat in ieder geval not done.
Jij kent mijn zuster niet.
Sorry Louis, toen ik bij voorkeuren âkaalâ aanvinkte, bedoelde ik iets anders. En als er dan persĂ© een snor op moet, dan graag een verticale. Maar toch bedankt!
hoe krijg je nou een verticale snor onder iemands neus gekkie
Niet in alle gevallen. Wijf en vrouw zijn twee verschillende dingen. Net als man en kerel. De lijn is dun en enig gevoel voor nuance is nodig om het verschil te snappen. In kringen waar men zaken bestempelt als ânot doneâ gaat men vaak en meestal te kort door de bocht.
Herkenbaar helaasâŠ
Door de ziekte van mân vrouw komt hier sinds kort ook een schoonmaakster over de vloer, type rouwdouwer.
Ramen wassen kan ze niet maar het ergste is dat ze eens een slaapkamer te grazen heeft genomen waar een aantal modelbouwtrucks schaal 1:24 in een kast staan. Hierna missen een aantal onderdelen, spiegels, antennesâŠ
Grt. Marco