Woede!

:joy::joy:

Jezus, wat een gezeur. Je lijkt wel een schoonmaakster!

2 likes

Wat een persoonlijke vraag. Ben je uit op een date?

2 likes

Wie weet Spatoe, wie weet.

Ik val wel op dienstbare types; daarnaast schijn je kampioen soepmaken te zijn! Dus 2 punten heb je al
:innocent:

5 likes

Ach wat leuk, een first op het forum.

6 likes

en ik maar denken dat je “welk horloge was het” bedoelde
:confounded:

1 like

Ja dat bedoelde ik ook :no_mouth:

1 like

Geneuzel

Ik wil een klok met butsen erin zien!

1 like

Vrouw, dame; wijf is denigrerend.

3 likes

Precies. Kom maar door met dat leedvermaak.

1 like

Hoppa!

Kijken of er reden is om te janken! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hij bedoelde prachtwijf.

2 likes

@Gobert Zijn dit niet drie verschillende verschillende dingen die jij over één kam scheert?

2 likes

Volgens mij typeer jij vrouwen als “wijf”. In mijn sociale omgeving is dat in ieder geval not done.

2 likes

Jij kent mijn zuster niet.

1 like

Sorry Louis, toen ik bij voorkeuren ‘kaal’ aanvinkte, bedoelde ik iets anders. En als er dan persĂ© een snor op moet, dan graag een verticale. Maar toch bedankt!

4 likes

hoe krijg je nou een verticale snor onder iemands neus gekkie :smile:

Niet in alle gevallen. Wijf en vrouw zijn twee verschillende dingen. Net als man en kerel. De lijn is dun en enig gevoel voor nuance is nodig om het verschil te snappen. In kringen waar men zaken bestempelt als ‘not done’ gaat men vaak en meestal te kort door de bocht.

4 likes

Herkenbaar helaas

Door de ziekte van m’n vrouw komt hier sinds kort ook een schoonmaakster over de vloer, type rouwdouwer.

Ramen wassen kan ze niet maar het ergste is dat ze eens een slaapkamer te grazen heeft genomen waar een aantal modelbouwtrucks schaal 1:24 in een kast staan. Hierna missen een aantal onderdelen, spiegels, antennes

Grt. Marco