Woensdaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

Ik zie dat Highstreet een bericht heeft gewijzigd van Wimster , kan dat ook ??
Zo te zien heeft hij bij iedereen gewijzigd.
Ik snap het niet hoor…

Groet Peter

Vandaag nu eens geen Speedmaster (veilig opgeborgen i.v.m. vakantie) maar deze.

Ik ben Highstreet. Ik geloof niet dat Henrik mij al ‘officieel’ geintroduceerd heeft, maar zie me tot die tijd maar als een soort under-cover part-time moderator… :wink:

Ik heb de subjects van alle posts aangepast, omdat er wel erg veel 'a’tjes in de openingspost van Lucien stonden waardoor bij het replyen het berichten-overzicht wel erg onoverzichtelijk werd…

Highstreet is de tweede moderator van Horlogeforum.nl voor als ik op vakantie ben of er posts zijn die niet kunnen die hij eerder ziet dan ik.
En voor posts met te lange titels (:smiley:

Vandaag mijn GMT II Pepsi.

Da’s dan nummer 4 al… Mooi exemplaar stitch!

Ik dacht dat ik al eerder mijn woensdag-horloge gepost had :S
Blijkbaar niet, dus… omdat ik hoop dat vandaag een vrolijke dag gaat worden:

henrik ik vind het eigelijk wel een mooi horloge ( ook wetende wat het je gekost heeft :smiley: )

Als de komma 1 positie naar rechts had gestaan had ik het nooit gekocht :smiley:

Mijn chronographe suisse

Maar vanavond tijdens het voetballen gaat de Black monster om.

Vandaag weer eens de Seiko chrono automaat (jaren 70), met nog steeds de niet-juiste band (heb ondertussen wel een andere, maar die moet ik er nog aan knutselen).

Niels

'K heb em vandaag niet om (GMT I, begin jaren 70). Overigens; wordt/laat men vaak de band vervangen bij een revisie? Vaak zie je ook bij de jaren-70 GMT’s een band met massieve schakels, terwijl destijds origineel een band met ‘gevulde’ schakels (hoe leg je dat toch uit: schakels die als het ware om een kern gevouwen zijn, hetgeen zichtbaar is) geleverd werd.

Niels

Errug mooi Andre!!!

Niels

Vandaag eerst:

Maar… (zoals jullie verder in het forum kunnen lezen) werd het onverwacht in de middag ineens:

Jaja, ik ben er blij mee (:smiley:

Hallo Michel ,…mooi horloge ,…wat is het merk ?..is het een vintage ?..trouwens succes met je gesprek !

Dankje, Revue Thommen Cricket Club, kaliber 44… Gesprek ging goed :wink:

Mooi klokje inderdaad. Is dit er nu eentje met alarm (zie niets wat daar op zou wijzen)?

Hoi nee, dat is de “gewone” cricket. Dit is de cricket club zonder alarm maar met verguld uurwerk.