Woensdag 12 September

Vertel eens… had Eddie er nog 1 over?

Sieb Schreef:

@2006

Mooie band ook. Waar heb je die vandaan?

groet,

Sieb

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 12/09/2007
12:22 door Sieb.

Hier Sieb :

http://85.214.41.166/Uhrenbandversand-p1546h136s411-Uhrenarmband_20mm_he.html

een prisma!!!

mooie klok ruud
Ruud Schreef:

De Big Boss dus …

Ruud

Confusion say :- “Man with 1 watch know time. Man
with 2 watches never sure !”

Omdat mijn duiker nog in de reparatie zit: Casio Edifice 120

De meeste verse aanwinst van gisteren: :slight_smile: :slight_smile:

hans cp

Black “on red” Monster

De Alpha.

Gerwin

Vandaag deze:

Speedmaster Day-Date

Oh ja. Nu herken ik hem. Die heb ik op die site gezien.

Ik had niet anders verwacht :slight_smile:

Zelf heb ik enkel een black monster, dus die hangt altijd om mijn pols. Vandaag heb ik hem weer eens voorzien van de nato strap (foto van
http://monsterwatches.nl/
):

Het voelt net alsof je een nieuw horloge hebt :slight_smile:

Heb vandaag ook mijn alfa gedragen…net als de rest van de laatste 2 weken. Draagt best lekker…

Vertel eens… had Eddie er nog 1 over?

Dir is er 1 van de eerste lichting non ltd Italians (prs20), die op dit moment schaarser is dan de ltd (o.a. bewerkt uurwerk en glazen achterdeksel). Ik heb hem gekocht, direct (ik zag het puur bij toeval, volg het hele Precista verhaal niet zo) nadat ze uit kwamen. Naar familie in Engeland laten sturen vandaar dat ik hem niet direct hier had. Ik loop met het plan een Radiomir te kopen en dit leek me niet zozeer een alternatief maar meer een manier om te kijken of ik dit type horloge wel zie zitten. Weg doen van deze Italian is dan weer niet zo moeilijk, er is een trouwe schare Eddie-aanhangers:)
Ik heb ooit eens zo’n Rolex -sub LV (groene bezel) gereserveerd, toen ik hem oom de pols had vond ik het net een lego horloge, verschrikkelijk (excuses aan de blije bezitters van dit model) m.i. Ik kon hem terugbrengen omdat er een wachtlijst was. Om dit voorkomen dacht ik…de prs20 :slight_smile:
Nu ik hem een week of zo iedere dag! draag, moet ik zeggen dat het een erg fijn horloge is.

Vandaag twee “verre familieleden”:

Overdag de linkse, 's avonds de rechtse.

:smiley:

Met Digitale Groeten,

Morse.

Beetje laat, maar de hele dag om gehad… nu nog een uiver om mee te vliegen :wink:

Weer eens een andere Strela

Mooi hoor vreugd, ik draag vandaag de black monster op staal.

Mooi hoor vreugd, ik draag vandaag de black monster op staal.