Tijd voor Timex
Daarnet gaan sporten met de G-Shock:
Straks na de douche is 't Bambino-time:
Prettige woensdag iedereen!
Wat is er met deze wijzerplaat gebeurd?
Welke heb je?
Zojuist voor de woensdag-foto-dag een shootje gemaakt van een schier vergeten horloge.
De allereerst Seiko die ik in 1984 nieuw kocht bij de fa. STREGO. Altijd mee verhuisd in zijn bedje en loopt na al die jaren fris zijn rondjes. Titanium was in de tachtiger jaren zeer prijzig en qua kostbaarheid en gewicht gelijk aan de goudwaarde. Seiko ontwikkelde een titanium-look voor deze mini-dresser. Het model is in latere jaren verreweg mijn favoriet gebleven. Kocht 10 jaar later een oceanline van IWC (ongeveer hetzelfde model) en weer later de Eterna Porsche Design titan diverswatch met dezelfde kast en bandvorm. Heb ik kennelijk iets mee. Sorry voor de krasjes. Maar dit eerste Seikootje hing 10 jaar trouw aan de pols.
FOTOOTJE VAN MāN ALLEERSTE SEIKO. Greets nitraM.
Verkopen ze daar ook al schrikbarende sokken ?
Nee joh, ook gewoon in Nederland
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
(oude foto)
Omdat ineens deze in de brievenbus zat vanmiddag mag ik vast voor deze ene keer twee bijdragen leveren.
[URL=http://s1368.photobucket.com/user/mokermike5/media/Mobile%20Uploads/image_zpsqjflbpua.jpg.html][/URL]
Geen foto van vandaag, maar wel weer deze combo. Pelagos x Ace Rubber Camo Nato!
Brrrr⦠gauw die mooie bracelet er weer op!