Woensdag 20 april

Ha!.. vandaag ook sinds tijden weer eens een Swatch om… de Swatch Access[quote=“dialstatic, post:4, topic:69594”]
Is dit trouwens de woensdag thread of de rode wijzer thread?
[/quote]
Nee… ik doe GEEL vandaag… :slight_smile:

1 like

Helaas in een vlaag van verstandsverbijstering verkocht :frowning:

1 like

Landeronneke in 't zonneke…

4 likes

Zonnend in het gras :sunglasses:

1 like

Nou, dan doe ik er een van het zelfde merk in een andere kleur om, laat dit nou een zijn, met een opwindbaar Seiko mechanisme aan boord, terwijl geen van mijn Seiko’s dat heeft… :smile:

https://lh3.googleusercontent.com/-JnCvCWUNx3A/VWm75aerrgI/AAAAAAAAFYA/RGDJCydQlp4Zp3oQwrv9avOD9kWd82H1gCCo/s576-Ic42/DEEP%2BBLUE%2BSun%2BDiver%2BOrange-1.JPG

1 like

Alweer geswappt:

Prachtig horloge maar zo ontzettend rot te fotograferen.

6 likes

Maandagavond pas weer thuis dus de hele week nog met de longines.

Voor hoelang he :relaxed:

Mooi … ik heb net m’n 3e Swatch besteld ( 50% korting )
vond Swatch eerst helemaal niks, ( vooral die bandjes )
maar ze hebben toch wat . nu nog uitvogelen wat precies.

1 like

Wah is dat voor moois, onder die Longines?

1 like

Mooi !

Happy 420

3 likes

gr, HJR

3 likes

Leuk om te zien en te lezen.
Als ik een mobiele telefoon zou hebben, had u vandaag een Ariadne van Christiaan van der Klaauw kunnen zien. (nog met de klauw als logo)
Echter, ik heb al jaren geen mobieltje, laat staan een smart Phone.:cold_sweat:

2 likes

Dat is een soort van ruimteschip, bedacht door iemand in het bedrijf met een pak aan. Met één visie de toekomst tegemoet treden :neutral_face:. tsjaah ik heb t niet verzonnen maar vond t wel een grappig ding om op de foto te zetten

Staat je errug goed!

1 like

Dan moet je niet van die dure klokken kopen, kan er ook nog een smartphone af
:slight_smile:

Voor mij de Astron al een week (plaatje geleend, heb wel een smartphone, maar ben vandaag gewoon lui):

3 likes

Prachtig hoe zo’n idee/filosofie tot uiting komt. Ieder weldenkend mens legt het naast zich neer en gaat verder met zijn of haar werk.
Het ruimteschip zou wel een mooi model zijn voor een drone, wat ik eigenlijk hoopte :slight_smile: