Woensdag 20 Februari.....wat dragen we vandaag

hcptdg Schreef:

Ik schat dat je ongeveer 133 Alpha’s hebt voor je
ene Sub (maar voor mijn dan toch maar die ene
Sub!!)

Schiet op met dat schakeltje!! :slight_smile: :slight_smile:

hans

wat heb je aan 133 waardeloze stalen banden als je voor dat geld ook een waardeloze stalen band kunt aanschaffen :smiley:

Deze week ziek thuis , maar vandaag aan de pols mijn Japanse onderwatervriend:

beterschap paul hoop dat jij snel hersteld gr hans

Master-Fan Schreef:

hcptdg Schreef:


Ik schat dat je ongeveer 133 Alpha’s hebt voor
je
ene Sub (maar voor mijn dan toch maar die ene
Sub!!)

Schiet op met dat schakeltje!! :slight_smile: :slight_smile:

hans

wat heb je aan 133 waardeloze stalen banden als je
voor dat geld ook een waardeloze stalen band kunt
aanschaffen :smiley:

Veel reserve-onderdeeltjes!!

Mijn Alpha Sub

Die maar:

Ik heb niet zo heel veel keus, maar vandaag de Dugena

Gisteren wel een mooie tissot gezien bij de juwelier, maar kan hem niet vinden op internet helaas

Locman Mare

Overdag Russisch

en straks Chinees…

Allen nog een prettige avond gewenst !

MVG,

Morse.

Effe een klein off-topic vraagje: wat is het verschil tussen Vostok en Vostok-Europe ? ( Worden deze laatsten elders gemaakt, wellicht wel, en is er kwaliteitsverschil ? )

Een overzichtje vindt je hier:

http://www.netgrafik.ch/vostok_history.htm

De Vostok Europe’s worden in Lithuania gebouwd, en zijn dus strikt gezien geen echte “Russen” meer.

Maar zoals je weet is voor mij het werkje het belangrijkste en dat is het Russische Vostok 2432 caliber (een beter afgewerkte versie van de 2416). Dus toch een Rus :wink: .

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.

Thx, interessante link !

Deze, want die heb ik nog maar net en ik ben wel benieuwd hoe precies die nu loopt aan de pols.

Na alweer een tijdje mijn Movado Kingmatic te hebben gedragen,deze week mijn Aldi TWS Avance. Ik had ém in de uitverkoop voor 50 euri. Voor dat geld erg leuk en loop al ruim een week keurig op tijd. wel jammer van die twee kleine stofjes/haartjes op de wijzerplaat… (alleen met het loupje te zien, maar toch) ;D

Niels

Welnu dames en heren, met gepaste trots kan ik nu melden dat ik nu op dit moment de Rolex Submariner 16800 (l’Esperance) aan de pols heb.

Ik ben vanmiddag aan het einde van de dag even bij Schaap & Citroen op de PC Hoofd langsgegaan en daar heeft men mij uiterst correct geholpen.
Ik was alleen helaas vergeten om de Alpha Sub even af te doen, dus die lag daar ook in volle glorie op de toonbank:). En natuurlijk is daar wel wat van gezegd, iets met ‘vernietigen’ en zo. Maar ik kan niet anders zeggen dat ik goed geholpen ben.
Alleen ben ik vergeten te vragen of het nog iets kostte, maar als dat zo was zouden ze mij er vast wel aan herinnerd hebben!

In ieder geval… wat dragen wij vandaag (vanavond)?

Natuurlijk de echt Sub:

De meneer bij S&C vertelde me trouwens dat hij het type groene doos die ik heb nog nooit eerder gezien had. Is die zo speciaal? Ik zal er eens foto’s van maken.

Groeten, Tom Vreeken.

Die vind ik wel leuk hoor, zoiets komt bij mij ook nog wel dit jaar>

Groeten, Tom Vreeken.

Beterschap!

Groeten, Tom Vreeken.

Hij is mooi Tom, leuk ook dat ze je Alpha wilde ‘vernietigen’, kan ze alleen maar gelijk geven. Helemaal nu je de real deal hebt. :wink:

Geniet er van zou ik zeggen!

Hij blijft toch mooi die Vostok. Tja prioriteiten, prioriteiten. Als ik hem zo zie denk ik dat er in de toekomst toch wel weer een Vostok Europe in de collectie komt. :wink:

Troost je Dreski… Hij is in goeie handen :wink:

Ik kijk trouwens ook al uit naar een volgende. Waarschijnlijk wordt het deze:

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.