Woensdag 23 juli 2008;;;

Dat had ik inmiddels begrepen. Ik had al prijzen gehoord richting de 8000 euro (slik). Ik zit dan ook met het (enorme luxe) probleem dat ik niet kan kiezen op basis van de foto’s. De huidige sea-dweller ken ik en is prachtig. Mijn schoonzus heeft hem (staat overigens erg goed bij een vrouw). Overigens ben ik het met je eens dat het inmiddels al een klassieker (aan het worden) is. Dat maakt het nu ook weer niet makkelijker.
De deep-sea moet dan ook in mijn ogen vele malen mooier zijn wil ik overwegen om me over dat prijsverschil heen te zetten. Het blijft een bijzonder grote uitgave voor me. Ik onthoud me dan ook van elke impulsaankoop van welke aard dan ook.
Maar alleen al de sluiting van de deep-sea is bijzonder mooi en technisch uitgevoerd.
Ik heb begrepen dat de deep-sea de opvolger wordt van de sea-dweller (geruchten althans, ik weet niet of het waar is) en als dat het geval is, zal met het verstrijken van de tijd en het minder worden van de bestaande voorraad, ook hiervan de prijs stijgen.
En om nu naar de winkel te rennen voor de sea-dweller zonder de deep-sea te hebben gezien. Ben bang dat ik spijt krijg en alle twee zit er simpelweg niet in.
Tot nu toe blijf ik het even op de voet volgen.
Bedankt voor de info.

Michel

Nee, da’s geen roest. Het is de “lume” - daar moet je je overigens niet te veel van voorstellen…

groet
Mark

Dat verdwijnen lijkt meer dan ooit te gebeuren, ik heb dit jaar ook 2x gehad, wel geld terug. Het helpt niet dat verkopers uit landen als de VS en het VK verplicht zijn om er naar waarheid op te zetten wat er in zit, nml. WATCH. Dit is een uitnodiging om te stelen. Uit China staat er bijv. WATCH PARTS op en die komen dus prima door.

dreski Schreef:

Mooie klok hoor. Ik had er één met blauwe bezel
besteld maar helaas is die met de post verdwenen.
Gelukkig wel mijn geld terug gehad. Inmiddels heb
ik al weer zo veel blauw in de collectie dat hij
naar de achtergrond is verdwenen.

Vakantiekrachten kunnen zich minder goed beheersen als er WATCH en een hoge waarde op een pakketje staat.
Ik heb ook al een lege Jiffy mogen ontvangen :frowning:

Mijn laatste aanwinst, al is het een quartzje: TWS campeon. Voor 50 euro kon ik die toch niet laten liggen.

Niels