Woensdag 24 juni

Squale op mesh voor mij.

6 likes

Seiko ā€˜Sea Urchinā€™ aka ā€˜Mini Sumoā€™

1 like

Van wanneer is deze?

Doe-maar-gewoon-vakantiedag-hier

Daarnet samen met Miss Johngo gaan meubelshoppen :sweat:
Dus maar snel een ā€˜waar voor je geldā€™ horloge aangedaan deze morgen want de Speedy of Rolie zal nog wat moeten wachten :wink:

4 likes

Maurice Lacroix Masterpiece Peseux 7046

5 likes

Na het werk, waar ik geen horloge mag dragen, toch maar een klokje omgedaan.

3 likes

wil effe meedoenā€¦

2 likes

1996 box & papers

Mooi! Is dit L of T?

Just out of curiousity, bij wat voor werk mag je geen horloge dragen?

Witte BFS op mijn eerste Ko :

1 like

4 likes

In mijn vakanties werk ik in een Bakkerij; ik pak brood in.
haarnetjes etc. zijn (terecht) verplicht. Horloges en andere sieraden zijn uit den boze.

Hier al weer woensdagavond. Beetje frustrerende dag, had gisteren gemaild met Nederlandse verkoper van een horloge, die ik vandaag had willen voorstellen, over 2 schakels die hij 5 dagen eerder had zullen opsturen. De armband zit nĆØt even te strak en na een paar uurtjes gaat het Ć©cht knellen. Gelukkig kon ik een e-mailadres van 'm uit zā€™n Paypal account halen (geen reactie meer via eBay) en hij reageerde dat hij er gisteren nog niet aan toe was gekomen, maar gelijk opgestuurd had, nadat hij mā€™n mail had gekregen. Ik dus als een blije gek bij de brievenbus wachten, meestal 1 dag, nietwaar voor een envelopje.
Je raadt het al, niks in de bus. :rage: Of hij heeft het nĆ” de buslichting op de bus gedaan, of vandaag, of hij kletst uit zā€™n nekā€¦ā€œVeel beloven, weinig geven,ā€¦ā€ Heb geen zin om weer als een waanzinnige overal te informeren naar 1 lullig schakeltjeā€¦

Had vanochtend voor ā€˜evenā€™ een klokje omgedaan en dus niet meer gewisseld vandaag.

1 like

2 likes

weer eentje via dit fantasische forumā€¦
ik zou mijn aankoopkanalen wat moeten diversifierenā€¦ of ook niet.

2 likes

11 jaar al weer: geen krasje!

1 like

denk aan je hartā€¦ :wink:

Ooooh, dieā€™s mooi! ( Ā© Fonq)

Nostalgische bui zojuist bij thuiskomst, even gewisseld voor mā€™n vintage Seiko 6119-7103 uit '72. Kan ik mooi 2 keer meedoen vandaag :smile:

3 likes