Woensdag 24 oktober

vandaag m’n nieuwe sinn …UX :slight_smile:

vandaag mijn Index-Mobile

groet Arno.

Vandaag weer eens de Oris BC-3.

Niels

Vandaag de Exactus chrono omgehad.

Voor mij vandaag Seiko 5 dag:

vandaag ook de seiko

Nog niet verkocht dan ?
:smiley:
Groet
Mark

Vandaag de eerste helft van de dag zo ziek als een hond in bed gelegen (zonder klokje dus…), 's middags heb ik mezelf toch maar uit bed getakeld en deze aangedaan:

Groet
Mark

Hij is te koop, maar ik heb geen haast. Het afscheid zal pijn doen.

Ik ga stiekum toch nog meedoen. Woensdag is tegenwoordig mijn “thuis met de kinderen dag” en dan heb ik geen tijd en later geen puf om de computer aan te zetten.

Ik droeg gisteren mijn

Arno Schreef:

vandaag mijn Index-Mobile

http://i131.photobucket.com/albums/p288/arnohorlog
e/DSC02248.jpg

http://i131.photobucket.com/albums/p288/arnohorlog
e/DSC02230.jpg

groet Arno.

subliem mooi deze Dubey & Schaldenbrand, en wat een mooi uurwerk ! Zeer ( iin goede zin ) jaloers op dit horloge.

Perfekte foto.
Met wat voor een toestel gemaakt en welke instellingen?
theo

Een oude -wat is oud: 2004- Nikon Coolpix 3700 (3,2 MP) op de macrostand. Een beetje mooi avondlicht en een stille hand. That’s all. Maar dank voor het compliment. Oh, en nog een tip; je moet gewoon 20 (of zoiets) plaatjes schieten en de mooiste uitzoeken. Vaak maakt een heel kleine wijziging van de - ik kom niet op de NL term - shooting angle heel veel verschil. In dit geval had ik 10 plaatjes waarop de geblauwde wijzer helemaal niet uitkwam, een paar wel maar daar was dan weer iets anders minder van. In een grote reeks zit altijd wel een mooie.

Dan vind je deze vast ook mooi, zelfde camera, zelfde plekje, ander horloge en iets eerder tijdstip (ik had hem al eerder gepost).

Ja super.
Bedankt voor informatie.
theo

Oh en Theo, nog 1 ding, niet flitsen. Zorg dat je nog (net) voldoende licht hebt voor een foto zonder flits.

Die M&M klokjes waren toch wel bizonder , en mooi van ontwerp,
sinds de naam veranderd is in Alfex zijn de modellen er zeker niet op vooruit gegaan :frowning: