Woensdag 29 juli: wat dragen we vandaag?

Klopt. En dat terwijl er toch een flinke wachtrij is. Je zou toch denken dat daar een paar Nederlanders tussen zitten!

1 like

oude foto, zelfde horloge, wel toevallig hetzelfde vestje aan (zomers weertje immers).

http://s10.postimg.org/i80l546qh/Tudor_1.jpg

2 likes

2 likes

Dit wou ik ook al een tijdje proberen. Orange Monster op Olive nato.

2 likes

Grootste deel van de dag (weer) de PRS516 omgehad. Maar even een switch naar m’n 1st gen. Black Monster. Na deze vele jaren aan vele verschillende nato’s te hebben gedragen, sinds vanmiddag toch maar weer 'ns op rubber. :smile:

2 likes

Vanochtend deze in mijn handen (op rubber).
Uiteindelijk is ie niet mee naar het werk gegaan maar ik vind dat het telt :smile:

1 like

Groeten van een familielid

5 likes

Vandaag in het zwart/wit gekleed aan 't werk en daar past deze mooi bij:

Foto is paar maanden oud; gelukkig is daarna recent een extra schakeltje in de band geplaatst waardoor het draagcomfort veel hoger ligt.

Grt. Marco

1 like

Beetje te groot voor jouw pols, stuur maar naar mij toe. :stuck_out_tongue: :wink:

Al de hele week mijn corum. Gister even gepolijst en voorzien van een nieuw saffier glas met coating :grinning:.

4 likes

Stop
sammy time

5 likes

Je hebt gelijk, zucht.
Stuur je adres maar dan komt hij eraan
 :frowning: :cry:

Nee even serieus, op de foto lijkt hij erg groot maar dat valt eigenlijk reuze mee hoor.
Zeker in combinatie met het geringe gewicht (titanium) prima te dragen.

6 likes

@mt043 hoorde bij deze:

Was wel een duur grapje, want kon nergens een losse oranje seiko band vinden

3 likes

@Erik_de_Gast @Myspeedyworld Rob, van Monsterwatches, heeft ze wel 'ns gehad, volgens mij.

Stukken beter zo :smiley:

1 like

Destijds niet, had 't al aan 'm gevraagd. Maar later heeft 'ie ze wel kunnen vinden, misschien dat 'ie er nog steeds wel enkele heeft, blijft leuk dat swappen

BFK op leren nato

Gr Pieter

1 like

Topper! Bijzonder merk, en de dial van de jouwe verveeld niet.

M’n vakantie souvenir om te pols :smiley:

2 likes