Woensdag 8 okt

vandaag terug van weg geweest mijn nautica

prettige dag allemaal gr hans

Oeps… zijn ze even vergeten in Moskou. Daarom draag ik hem nu zelf maar af en toe. Ik vind hem toch wel mooi.

Deze heel eventjes om gehad vandaag…

Een nieuwe aanwinst die ik gisteren bij de post had zitten, een Seiko 6139-6010 met een imho mooie wijzerplaat-kleur:

En met de juiste kleine wijzer :slight_smile:

Nog geen eigen foto, maar wel ontvangen inmiddels. Geweldig met de barometer en weertrend indicator functies aangezet kan je goed anticiperen op ons wisselvallige weer :slight_smile:

Vandaag mijn citizen "bullhead"maar een s omgedaan.

gr Ron

Waar het vandaan komt weet ik ook niet, maar het is de dag in de week waarop we gewoon even een fotootje van de horloges laten zien die we die dag dragen:).
Op het ‘andere’ forum (de zin van luxe) heeft men geloof ik voor de zondag gekozen.

Vandaag heeft dit horloge mij vergezeld:

Vandaag de Sinn.

da’s een flinke…

Groet,
Arno.

de D&S index mobile

de onderkant…

groet,
Arno.

En vanavond de Favre Leuba Sea King omgedaan (vanmiddag opgehaald bij het postkantoor). Helaas even geen foto’s omdat deze als ‘protected’ gemarkeerd staan…

Niels

Arno Schreef:

da’s een flinke…

Groet,
Arno.

45 mm doorsnee, 12 mm dik, 111 gram, met deze band.

Is dus typisch iets dat onstaat uit het niets. Geinig. Ik heb al de nodige “woensdagen” bekeken en de nodige beauties voorbij zien komen…ach was ik maar niet zo knap…

2006 Schreef:

Seiko Tuna:

http://i37.photobucket.com/albums/e67/november2006
/Nieuw028.jpg

Beste mensen ik had er dus 2 waarvan ik er 1 verkocht heb.
Dit berichtje even omdat ik een pb kreeg "Ik dacht dat ie verkocht was Peter?"
Had hier al aangegeven dat ik er 2 had:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,21093,96781#msg-96781
Dit wil ik even kwijt voordat er straks weer allemaal wilde verhalen de kop op steken :sunglasses:

CDesign Schreef:

Is dus typisch iets dat onstaat uit het niets.
Geinig. Ik heb al de nodige “woensdagen” bekeken
en de nodige beauties voorbij zien komen…ach
was ik maar niet zo knap…

Niet helemaal uit het niets volgens mij. Volgens mij heeft het Prikbord (Horlogeforum.nl in z’n vroegere vorm) het overgenomen van TimeZone, die hebben ook dacht ik eens in de week zo’n dag waarop men laat zien wat ze die dag zoal dragen.

Dit weet ik niet zeker, maar heb zoiets volgens mij jaren geleden opgepikt. Misschien dat 1 van de eerste leden hier iets meer over kan vertellen. Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar hoe de vork in de steel zit.


Vandaag de Omega.
Trouwens de rest van de week ook.

Vandaag…op z,n russisch;)

Gr Dennis.

Bijna net zo mooi als de “Conquest”:slight_smile:
Gr Dennis.