2006 Schreef:
hcptdg Schreef:
OP saffier???
Die ken je toch wel
Ik denk dat Hans bedoelt dat hij ‘onder’ saffier zit 
Groeten,
Martin
hcptdg Schreef:
OP saffier???
Die ken je toch wel
Ik denk dat Hans bedoelt dat hij ‘onder’ saffier zit 
Groeten,
Martin
Maandag, dinsdag, woensdag en ook vandaag:

2 minpunten:
Maandag, dinsdag, woensdag en ook vandaag:
http://i203.photobucket.com/albums/aa288/standaard
danser/IMAG0366.jpg2 minpunten:
- Hij is niet van mij
- morgen gaat ie terug naar z’n baasje
![]()
Staat je goed Bernard (ik concludeer uit de
dat je dat zelf ook vindt)! Ik zou niet twijfelen, hoogstens over de uitvoering. Een 5513 is natuurlijk ook super!
al knoop gehakt Bernard? :):):)
al knoop gehakt Bernard? :):):)
Ja, ik ben om 
Het is denk ik wel 5 jaar geleden dat ik een hele dag - laat staan 4 dagen - een bepaald horloge droeg zonder tussentijds te wisselen. Dat zegt veel, heel veel.
Nu dus fondsen werven. Ben er mee bezig.
Ik had al een leuke spaarpot hiervoor aangelegd, maar een onverwachte trip naar Verona heeft er behoorlijk in gehakt. Mijn vriendin zag een mooi tapijt voor thuis: gekocht, verder de opera, lekker eten bij Duodeci apostoli… Plezier: onbetaalbaar, maar de kosten waren wel meer dan een halve SND 
Enfin, als ik de centen paraat heb ga ik zoeken naar een mooie 14060m voor een goede prijs. Een forummer met verstand van Rolex is zo vriendelijk om me daarbij te willen helpen.
Ik wil BTW een beater, zal 'm ook voor duiken gebruiken.
Dus ik ga niet zoeken naar een mint exemplaar, maar naar een gewone, gedragen versie.
Ik ben verder tot de conclusie gekomen dat ik met de klapperband (;)) prima kan leven, maar dat voor duiken waarschijnlijk een stoffen band beter is (NATO). De voorkeur gaat dus uit naar een exemplaar met doorboorde lugs.
Die doorboorde lugs hebben ze allemaal (14060M)…
Vet man! Succes met fondsen werven en je zoektocht. Er zwerven er genoeg volgens mij, zeker als je geen nieuw / mint zoekt.
ach, het tapijtje ligt lekker, Verona een mooie herinnering en die avond opera met superlekker eten pakken ze je ook niet meer af 
2006 Schreef:
hcptdg Schreef:
OP saffier???
Die ken je toch wel
Ik denk dat Hans bedoelt dat hij ‘onder’ saffier
zitGroeten,
Martin
Ik denk dat meester Hans mij wilde wijzen op een schrijffoutje.
Maar ik maak er maar een grapje van.
OP saffier staat wat leuker.
Nou voorruit speciaal voor Meester Hans:
Omega Speedmaster Pro MET saffier.
Als we het nl over de horlogebanden hebben zegt men wel: “Op staal” of “Op Kroko”, vandaar dat ik mij afvroeg waar de horlogebanden van saffier te krijgen waren, Capice?

Tenzij je in een shorty duikt zal de duikverlenging de band van een Rolex doorgaans onvoldoende lang zijn om over je pak en evt. zelfs over je handschoen te passen. Ik heb in de duikwinkel een IQ (kan er ook niets aan doen, dat is het merk) bandje gekocht en nu past alles wel.
hans
Tenzij je in een shorty duikt zal de
duikverlenging de band van een Rolex doorgaans
onvoldoende lang zijn om over je pak en evt. zelfs
over je handschoen te passen. Ik heb in de
duikwinkel een IQ (kan er ook niets aan doen, dat
is het merk) bandje gekocht en nu past alles wel.hans
Thnx voor de tip!
Ik kan soms in NL duiken met vrienden (brrrrr, koud en slecht zicht): daarbij gebruiken we volledige droogpakken.
In Indonesië en Egypte dook ik steeds met shorty en speelde de band geen rol.
Als we het nl over de horlogebanden hebben zegt
men wel: “Op staal” of “Op Kroko”, vandaar dat ik
mij afvroeg waar de horlogebanden van saffier te
krijgen waren, Capice?
Jeeeeeeeeeeeeeeetje…nou voorruit dan maar… hahahahahahahhaha