Woensdag

Heeft ook een mooie maat met 40x52mm -ex Tsjechische luchtmacht- Long.caliber 12.68Z uit 1945

vandaag mijn Vulcain Cricket

Groet Arno

stoere klok en in mooie staat!!

groet Arno.

Tudor

nog geen wristshot, wel al sinds 2 weken om de pols, dus met geleende foto
gr.john

Nog geen eigen foto…

Cadeautje van mijn wederhelft (tu)

Al een hele poos hier niet meer geweest… en eigenlijk draag ik al die tijd al m’n Revue-Thommen Airspeed XL. De stalen band irriteert me soms tijdens het (computer)werk bij heet weer, dus ben ik op zoek geweest naar een lekker brede leren alternatief. Ik heb wat gevonden geloof ik, en draag 'm sinds vandaag dus zo:

(sorry voor de belabberde foto kwaliteit)

RJVB Schreef:

Al een hele poos hier niet meer geweest… en
eigenlijk draag ik al die tijd al m’n
Revue-Thommen Airspeed XL. De stalen band
irriteert me soms tijdens het (computer)werk bij
heet weer, dus ben ik op zoek geweest naar een
lekker brede leren alternatief. Ik heb wat
gevonden geloof ik, en draag 'm sinds vandaag dus
zo:

(sorry voor de belabberde foto kwaliteit)

idd lang niet gezien hier op het forum, welcome back. Toch de RJVB van de Sheaffer’s ?

Inderdaad, de enige en (dus) de echte :slight_smile:

RJVB Schreef:

Inderdaad, de enige en (dus) de echte

mooi dat je terug bent, ik heb je iig gemist, de opmerkingen over vulpennen ertussendoor en horloge met een range van goedkoop tot duur. gekke is dat als je iemand een tijd niet op zon forum ziet je geen idee hebt of er misschien iets aan de hand is :wink:

Nee hoor. Niets meer of minder dat ik een beetje zwalk tussen m’n hobbies, en soms er eentje een hele tijd kan laten liggen. Het bijna-fiasco met de RXW had me al een beetje afgekoeld, maar er is ook een andere reden:
Je zult de achtergrond afbeelding (m’n monitor) wel gezien hebben - daar ben ik dus de laatste tijd nogal druk mee (en daar gaat ook verdomd veel geld in zitten!).
http://guzzitech.com/PHPBB2/viewtopic.php?t=333&highlight=