Hamilton mil.

Hamilton mil.
deze dan maar…
http://img.photobucket.com/albums/v227/LeenV/_MG_3
890.jpg
Is dit een Alpha hommage? 
Tja…de meningen verschillen; ripp-off, diefstal, plagiaat. Zelf ben ik van mening dat je kan spreken van een ode, naam en alpha logo worden tenslotte niet gebruikt 
Het is wel jammer dat een gerenomeerd merk als Omega zich hier schuldig aan maakt. Ik ben benieuwd wat Alpha hier van vindt.
Draag nu een Alpha waar de Paul Newman van Rolex op gebaseerd is 

Onderste
Hoi Otto,
Ik vind de kwaliteit van de band passen bij de prijs
Ik heb (zal ik maar eerlijk bekennen) 4 verschillende Alpha’s, en daarbij 3 types bandjes. Met alle drie is iets anders mis 
De één sluit moeilijk (SMP kloon), bij de ander moet ik regelmatig de schroefjes aandraaien (PO Kloon) en bij de Rolex Imitaties is de sluiting vrij blikkerig, en rammelt iets.
Ik zal de tip van Marc (eigenlijk Morse) eens opvolgen. misschien dat één band dan wat beter wordt. Want verder is dat een prima solide band (gezien zijn prijs wederom).
Op de “sub” ga ik waarschijnlijk een Nato bandje zetten. Kijken hoe dat bevalt.
Groeten,
Martin
Vol krassen en vergeelde indexen…maar blijft een favoriet!

Vandaag op de vintage toer:

Hoi Otto,
Ik vind de kwaliteit van de band passen bij de
prijsIk heb (zal ik maar eerlijk bekennen) 4
verschillende Alpha’s, en daarbij 3 types bandjes.
Met alle drie is iets anders misDe één sluit moeilijk (SMP kloon), bij de ander
moet ik regelmatig de schroefjes aandraaien (PO
Kloon) en bij de Rolex Imitaties is de sluiting
vrij blikkerig, en rammelt iets.Ik zal de tip van Marc (eigenlijk Morse) eens
opvolgen. misschien dat één band dan wat beter
wordt. Want verder is dat een prima solide band
(gezien zijn prijs wederom).Op de “sub” ga ik waarschijnlijk een Nato bandje
zetten. Kijken hoe dat bevalt.Groeten,
Martin
Ha ha ha, Martin, misschien moeten we eens een nieuw topic openen zodat alle Alpha-owners zich kunnen “outen”.
Het leven zak je veel beter afgaan als je je probleem eens in de groep kunt gooien !

Nu, voor wat ze kosten EN wetende dat de prijs inclusief veLzending (
) is, vind ik dat ze nog een “redelijke” kwaliteit leveren.
Wat ik wel bij ze merk, is dat het een heksentoer is om ze eens op de seconde na juist te zetten.
Ik hack de secondenwijzer op de 12 ( kroon helemaal uit ) en als de seconden van mijn radio-controlled Junghans op “00” springen, druk ik de kroon weer in…waarop de secondenwijzer prompt 3 of 5 seconden verder hupt !!! 
Daaaaat heb ik bij mijn Breitling niet 
Maar voor 1 Breitling kan ik oeijejoej-véél Alpha’s kopen hoor !
En zeg nu zelf: dat geeft toch een KICK zo’n mooi pakje uit China !
( Met elke keer hélé mooie postzegels
)
Hallo heren,
Ondanks de echte Sub die ik nu heb, draag ik de Alpha Sub van de inkoopaktie ook geregeld met veel plezier. De band maakt inderdaad wat lawaai, maar de schroefjes komen er, na wel eerst vastgedraaid te hebben, niet meer uit. Blijft een leuk ding!
Groeten, Tom Vreeken.
Overdag was dit mijn tijdmeter:
Maar vanavond toch maar een hommage aan de Alpha Sub:
Groeten, Tom Vreeken.
Wie het kleine niet eert,…
Weet je zeker dat het een oudje is? Lijkt spiksplinter-nieuw(tu).
Groeten, Tom Vreeken.
Die postzegels! Inderdaad, met fraaie vogels er op!
Wat betreft op de seconde gelijk zetten, dat hupje van de seconde wijzer heb ik niet gemerkt. Wel heb ik een vergelijkbaar verschijnsel met de GMT wijzer van de ‘explorer II’. Als ik die te onvoorzichtig indruk springtie gelijk een half uur verder.
Groeten,
Martin