Wordt dit mijn volgende aankoop?

Ik zou voor iets anders gaan, je bent met Invicta altijd anders geweest en dan nu wil je lekker mainstream gaan doen…
Maar goed, als jij dat wil en daarvoor bereid bent jaren te sparen voor 1 horloge dan moet je het gewoon doen.
Diegene die betaald bepaald, chears :clinking_glasses:

3 likes

Die Santos vind ik niet zo mainstream. Leuk ding.

1 like

Wat wil je eigenlijk zelf?

2 likes

Gefeliciteerd met je inkomende Invicta 1953 en Panda chrono. Op deze manier gaat sparen alleen maar langer duren. :wink::yum:

2 likes

Dat klopt, je hebt helemaal gelijk…

1 like

De pole router is 34mm zag ik, in die zelfde prijs kan je een tudor 73090 in het blauw vinden, AKA de mini sub (33mm en 39mm lug to lug) . Vintage met een eigen stijl in goede conditie lopen die zo rond 2000 euro nu en ik verwacht niet dat die prijzen omlaag zullen gaan.

1 like

35,5 werd mij door Ruud verteld

Misschien dat ik het verkeerde model zag, zie op chrono idd ook een genoeg rond de 35 en 36mm. Neemt niet weg dat de tudor groter draagt dan doet overkomen en is misschien het kijken best waard, zeker omdat je aangaf de sub mooi te vinden.:grin::+1:

2 likes

En vervolgens de rest van je leven bezig om te proberen te verkopen. De 40 mm verkoopt al niet, laat staan het kleinere model.

Je moet wel heel zeker van je zaak zijn als je die koopt.

1 like

Toch raar dat de Tudor 79090 zo moeilijk verkoopt…

Heeft eigenlijk alles wat de meeste verzamelaars willen toch? Dikke plexi, Maxi dial, Matte dial, Oyster case en kan lekkere patina krijgen. Dat allemaal voor rond de 5k.

Omdat het heel gaaf is, maar toch net niet.
Als je dan in de 5k regionen zit, dan wil je ook een Rolex, denk ik.

Het is denk ik belangrijk om een budget vast te stellen en in dat budget te gaan kijken wat je kunt kopen en wat je mooi vind.

1 like

En dan alsnog 5k. Dan zijn er voldoende alternatieven van Rolex bijvoorbeeld.

1 like

De blauwe versie mag er bij mij met alle liefde bij hoor, schitterend ding

1 like

Geef je groot gelijk :heart_eyes:

7 likes

Absoluut! Niks mis mee … :star_struck:

https://www.instagram.com/p/B6p3mY4KbDm/

9 likes

21cm? Waarom lijken bijna alle horloges uit je post dan zo enorm?

2 likes

Ah onze vriend Nicedily op insta :star_struck:

1 like

Nog meer features die mensen willen:

  • meters first
  • lolipop hand

2 polsen tegen elkaar is 21cm :face_with_monocle:

3 likes