Wow

http://www.ablogtowatch.com/zenith-el-primero-range-rover-watches-official-land-rover/

Toch wel wat grijze muizen IMHO …

Geef mij maar wat meer kleur :wink:

7 likes

en het juiste formaat :wink:

8 likes

Vind m best fraai, en leuk detail voor de range rover rijders. Maar als je niet zo n wagen hebt, vind ik t weer minder dat t op de wijzerplaat staat.

Denk beetje als wat anderen hebben dat er 007 op de wijzerplaat staat. Kan me d’r nu iets bij voorstellen en kan daarom ook de Spectre meer waarderen. 007 staat alleen op de achterzijde.

in eerste instantie denk ik, ja wat mooi!
Maar aan de andere kant denk ik dat ze redelijk snel gaan vervelen, zeker in vergelijking met de ā€œnormaleā€ kleurrijke El Primero.

Off topic, maar toch een reactie. Vind ik niet. Dat zou dan gelijk voor alle ā€œlimited editionsā€ moeten gelden. Het voegt wat (marketing) toe. Wel denk ik dat een Hublot met een Ferrari-logo erop erg sullig staat als je uit een Lamborghini zou stappen :slight_smile:

Ik begrijp jouw punt en niemand heeft ongelijk in deze.
Waar het mij gewoon om ging is dat het geen heel erg gangbaar - en door de massa geliefd - model is.
Als ze er nu een Porsche 911 van maken dan hebben veel meer mensen een wow gevoel ook al rijden ze zelf geen Porsche.

@Helden…heeft mijn neefje van 6 nu gewoon klasse en heeft hij een RR getekend? Of zit er gewoon geen model aan die oudere RR’s? Je kijkt in een RR wel op iedereen neer, misschien versterkt dat ook het gevoel van klasse. :wink:

Hij heeft gewoon een kikker getekend man… Je houdt de tekening ondersteboven…

3 likes

Past bij het bandje inderdaad…