Wrist check - kerst(avond)

Ik vind deze best leuk! (En de Meistersinger ook.)

Wat is het?

5 likes

11 likes

Show maken interesseert me niet, ik draag het voor mezelf (anderen valt het niet eens op wat ik om de pols heb, die illusie heb ik echt niet hoor.) En bovendien doe ik niet aan elitair gedoe zoals ‘etiquette’. Laat me niet voorschrijven door anderen (zeker niet elitaire types) wat ik wel en niet mag doen (binnen de grenzen van de wet uiteraard). Dus, fijne kerst en draag lekker waar je trek in hebt… of niet…

4 likes

Klaar voor de tweede Kerstdag

11 likes

Vanmorgen kreeg ik toch even jeuk toen in m’n GS in de watchwinder zag zitten. Ze riep naar me. Kerst-rode band erom en BOEM!!! Blijft een über geil horloge.

14 likes

Zelf geassembleerd door mijn zwager met onderdelen uit China en een Seiko uurwerk.

1 like

Hele mooie Tissot :ok_hand:

1 like

Wauw die had ik nog niet voorbij zien komen,je verwoord het perfect :ok_hand:

1 like

Wel leuk dat gezien de horloge iedereen op de foto wel op n bepaalde manier affiniteit heeft met horloges.

Ja hè! Ik zal je de details besparen… ach nee, hier, details. Nóg lekkerder van dichtbij. :yum:

7 likes

Eerste Kerstdag:

Tweede Kerstdag:

19 likes

9 likes

Bij heel formele diners draag je geen horloge. Een kerstdiner met de fam lijkt mij allesbehalve een formele aangelegenheid, dus lekker je horloge om.

Etiquette is er voor bedoeld om bij bepaalde gelegenheden voor iedereen een gelijk speelveld te creëren en is dus juist niét elitair.

5 likes

Erg fraai, de horloges alsook de combinatie met de kleding.

1 like

Kiekeboe

7 likes

Wat nou ‘goud is fout’?!

18 likes

Hoezo?

En met kerstmis al helemaal.

Dat ding hoort gewoon in goud.

1 like

Dank je :pray::blush:

Op naar de laatste ronde.

6 likes