WristCandy

Vandaag een mooi horloge bij Jeroen opgehaald.
Precies zoals omschreven, aardige kerel en een vlotte deal.
Aanrader!

1 like

Al gezegd dat Jeroen een topgozert is?

Check , maar humor heeft hij zeker ook.
Hij bemiddeld vaak voor mij als er iets op het uhrforum te koop is.

Dan komt het dus zo aan bij mij.

:joy::joy::joy:
Geniaal gewoon!
:kissing_heart:

24 likes

:joy::joy::joy::joy:

2 likes

Horloge verkocht aan Jeroen. Met Jeroen is het prima ‘dealen’. Super snelle betaling en duidelijke prettige communicatie :+1::+1:

1 like

Citizen duikfles ‘gekocht’ voor gratis :+1: incl een snoeptrommel van de Candyman himself erbij, wat wil je nog meer! Super actie Jeroen, top forumspirit :+1: Bedankt :smiley::+1:

1 like

Vandaag kwam Jeroen van Wrist Candy mijn nieuwe aanwinst thuis bezorgen. Wat een service :slight_smile:
Het is geworden een Grand Seiko GMT 9F86. Kreeg nog een snoeptrommel en een Nato strap erbij.
Was prettig zaken doen met Jeroen.
Een aanrader. Bedankt Jeroen.

13 likes

Vandaag mijn geliefde horloge verkocht. Fijn zaken en super vlot! Gezellig bakkie gedaan. Iedereen zou ik aanraden om zaken te doen!

2 likes

Nadat een vlot geleverde Meistersinger Neo van Jeroen binnen kwam gooide ik de verfrommelde verpakking in de blauwe papiercontainer. Dat was een paar uur na ontvangst. Ik hoorde echter ook een bons. Bleek een glazen stopfles te zijn met allerhande candy, w.o. een suikergoed polshorloge!. Daarom alsnog hartelijk dank Jeroen voor deze kleine attentie!

2 likes

Horloge verkocht aan Jeroen. Snelle betaling en prettige communicatie! Graag nogmaals.

1 like

Mooie (in)ruil gedaan bij Jeroen (Wrist Candy).
Snelle reactie en fijne communicatie. Gezellig gebebbeld en koffie gedronken :coffee:
Prima deal :+1: Blij met m’n Breitling Airwolf !!

En guess what; je komt thuis met een extra horloge; :candy: try it !

1 like

Na diverse positieve ervaringen met Jeroen in het verleden heb ik vandaag ‘mijn’ Aerospace aan hem overgedragen.

Zaken doen met Jeroen kan ik iedereen van harte aanbevelen. Hij is vlot en eerlijk in zijn communicatie, met andere woorden gewoon een aardige gast!

Jeroen; dankjewel voor (weer) een vlotte (en gezellige) transactie. Tot een volgende keer. :+1:

1 like

Zojuist een Air-King overgenomen van Jeroen. Super aangenaam, rustig met een koffietje over horloges gepraat op zijn prachtig terras. Het is heel leuk om zaken te doen met zo een gepassioneerd, eerlijk persoon. Jeroen, veel dank voor het horloge en graag tot een volgende keer :wink:

1 like

Vandaag een mooie Vostok ontvangen met gratis grabbelen in de doos :rofl: Mooie actie van Jeroen en leuke/snelle afhandeling. Toffe gast :ok_hand:

4 likes

Gewoon 2 horloges voor de prijs van…0 :see_no_evil::+1:

1 like

In het verleden al eerder telefonisch en via de app contact gehad met Jeroen… deze week heb ik een mooie Seiko Padi mini Turtle bij hem opgehaald. Toffe gast met een passie voor horloges! Op deze manier wil je een horloge kopen! Aanrader big time👌

Deze week een zeer prettige deal met een Tudor Pelagos 25500tn Two liner gemaakt met @Wristcandy. Zeer prettige en vriendelijke communicatie en afhandeling. Horloge was zeer goed verpakt met een leuke extra verrassing in de doos. Horloge was zoals beloofd. Zeker een aanrader! Until next time! :sunglasses::+1:


4 likes

Zojuist een leuke deal gesloten met Jeroen! Ben nu de trotse bezitter van een Iwc pilot chrono. Fijne kennismaking en gezellig gebabbeld over van alles en nog wat. Zoals de meesten al weten is hij een aanrader! :+1:

5 likes

Kreeg nog een bandje toegestuurd. Was binnen no time binnen. Ook top dus! :+1:

1 like

Vandaag twee horloges verkocht aan Jeroen. Leuke ontmoeting en makkelijke transactie. Én bovendien nog twee leuke horloges van hem mogen passen… Had niet beter kunnen wensen! :+1:t3:

1 like

Panerai band verkocht aan Jeroen, fijne snelle transactie , betaling in no-time bijgeschreven op mijn rekening Veel plezier ermee Jeroen :+1:

1 like