Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Iets wat niet stuk kan, wat niet te duur is, en wat geen poespas vertegenwoordigt. Mijn ultieme duiker is dus helemaal geen haute horlogerie, omdat de pretenties van haute horlogerie afbreuk doen aan wat een duikhorloge moet doen: Op z’n donder krijgen.

Gewoon lekker ordinair dat dus, of desnoods een Sinn UX, of een Seiko Tuna MM300 quartz.

Als ik daarnaast haute horlogerie wil, dan kies ik voor een dress watch van vele duizenden Euro’s met cool uurwerk er in.

Brr. Ziet er uit alsof dat bij Emily van hierboven niet zou misstaan. Brrrrrr.

Een no-date Blancpain zou het ultieme zijn, da’s tenminste het origineel. Al kunnen we het niet echt HH noemen.

Ik zou dan een Pelagos nemen :slight_smile:

1 like

Ook een uitstekende keuze, al ben ik meer van de BB58 achtige skin divers. Maar wel een propere toolwatch. Aquaracer, Aquis, Aquascaphe, Yema Superman, etc etc etc. Genoeg coole duikers in het (soms duurdere) middensegment. Misschien iets van Damasko, of zelfs een Stowa duikertje.

@Fate_Amenable_To_Change speciaal voor jou twee nieuwe smaakjes.

  • Richard Mille - Margot Robbie
  • Omega - Cindy Crawford

0 stemmers

Ik heb beide keren bij uitzondering niet voor het horloge maar voor de chica gestemd. :white_check_mark:

7 likes

Ik had niet eens gezien dat ze horloges om hebben :wink:

5 likes

Sportief blauw:

  • Grand Seiko SBGH273
  • Jaeger Lecoultre Reverso Tribute
  • Omega Aqua Terra
  • Zenith Defy Classic

0 stemmers

4 likes

Wat een moeilijke! Als de Zenith op “staal” was geweest had ik daar waarschijnlijk voor gekozen.

5 likes

Hey gaat toch niet om welk plaatje je het mooiste vindt? Een andere band zet je er zo op.

Lastig. Met name omdat de reverso niet echt sportief is.

Toch ga ik hiervoor. Voel me gelijk een polo speler.

1 like

Ik ben altijd fervent anti-aquaterra geweest, maar de laatste tijd begin ik mijn kar te keren. Dus in deze poll toch maar aqua terra.

1 like

In Rotterdam noemen ze dat een aandachtshoer :man_shrugging:

Emily? Of die blonde…

Als je deze koopt op rubber heb je nog niet zomaar de titanium band erop…

Dat zijn juist de leukste battles! :facepunch: Uitgemolken battles tussen Sub en Speedy worden op een gegeven moment minder interessant.

1jo9hv

Historisch gezien toch een van de eerste sporthorloges. Tegenwoordig misschien meer gezien als dresser. De Reverso staat ook meteen 1-0 achter ten opzichte van de andere drie vind ik, die kunnen toch wat meer variatie in banden hebben.

Even gentlemen need exercise! :horse_racing:

3 likes

Oris is veel spannender in mijn ogen. :blue_heart:

Cockpit clash :airplane: :

c476a9763002ca74ac1707fbbb669be8

  • Bell & Ross BR03-92 ceramic
  • Breitling Navitimer 01
  • Bremont Alt1-C Griffon
  • IWC Le Petit Prince chronograph
  • Longines Avigation Bigeye
  • Sinn 857 UTC VFR

0 stemmers

4 likes

IWC Le Petit Prince Chronograph of Breitling Navitimer. De rest komt mijns inziens niet eens in de buurt.

2 likes

Bremont op leer. Die kasten van Bremont zijn zo mooi :ok_hand:t2:

  • Omega Railmaster
  • IWC Mark XVIII

0 stemmers

3 likes