Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Wat mij betreft niet te vergelijken!

1 like

Ik ben helemaal verliefd op de Vacheron Constantin Patrimony in Rosegoud. Er moet nog eens een mooie dresser komen, dit is een van de kanshebbers!

Zo met grijsgoud is die JLC ook wel heel mooi.

1 like

Die heeft ook mijn voorkeur. Is wat dunner ook vergeleken met de premium nato.

• Seiko Liner
  • Seiko Crown

0 stemmers

Ik vind die prachtig, maar lijkt me moeilijk om met een korte blik af te lezen. Hoe bevalt dat omzeggens in het echt?

Totaal geen probleem. Ik begrijp het argument afleesbaarheid nooit. Het is niet alsof je het vanop 5 meter moet aflezen :thinking:

1 like

Ha interessant. Ik heb bijvoorbeeld deze:

Onder eender welke hoek die niet recht op recht is (op afstand tot aan m’n broekzak, pakweg) is die amper af te lezen. Ontspiegeld glas, al wat je wil, totaal niet af te lezen.

Ieder z’n ding, maar ik wil m’n horloge altijd perfect kunnen aflezen zonder het per se dichter bij te brengen. Vandaar de vraag :slightly_smiling_face:

De vintage. De skx dus…

Ahhhhhh ongelofelijk. Had dit niet verwacht. De jlc boven de VC!

1 like

Ik verbaas me er eerlijk gezegd ook over…

1 like

Tja. Ik heb het nooit zo problematisch gevonden om mijn pols enkele graden te draaien :wink:

Ps: mooie tag. Heb een witte aquaracer met dezelfe wijzers. Ook niet super afleesbaar. Soms duurt het tot een kwart seconde voor het het zie :wink:

2 likes

Haha draag hem dus zelden :sweat_smile:

Ik twijfelde tussen die en koos uiteindelijk de JLC omdat ik die moonphase en plaat layout toch mooier vond, ondanks dat ik VC normaal een veel mooier merk vind. :thinking:

2 likes

Hoe durf je? Die Tudor. Gast. Zo lelijk, zo koddig, zo uit balans. Pffff.

Maar waar heb je die band op de GS vandaan?

Wat drinkt Sylvie, neusdruppels…?

2 likes

Hele grote blij. Bedankt voor die bloemen. :rofl:

Jazeker heb ik die gezien! Ik zal niet zeggen dat ik er meters tissue aan heb verspijkerd, maar hij was wel mooi. Alleen is ze daar vele malen leuker in dan die idiote en extreme duckface-foto die hier gepost werd. Ik had haar niet herkend, zo erg is het.

1 like

Precies dat!!!

Is dat deze? Wat draagt die Pharrell eigenlijk voor een horloge?

3 likes

Als ik de niet laffe versie plaats heb ik in 10 seconde een ban. :sunglasses:

1 like