Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Ik kies voor jouw Rolex OP39 witte dial. :grinning:

9 likes

Die Tudor 41 vind ik veel te dik en te groot. Ik zou voor een Seiko SLA017, SLA037 of SLA043 gaan. De écht mooie duikers van Seiko.

Dikte is inderdaad ook een afknapper wat mij betreft maar qua design wel erg cool. De ETA smiley variant is overigens een stuk platter.

1 like

Valt voor mijn pols wel mee. Heb nu ook de Black Bay GMT he. Dat is dezelfde kast.

1 like

  • Omega Speedmaster
  • Tudor BB58 Blue

0 stemmers

1 like

Beide en je hebt een killer combo!

1 like

Nomos is heel vet :heart_eyes: Oris trouwens ook tof…maar wel minder tof :sweat_smile:

1 like

Uitstekende keuze! :+1: :joy:

1 like

Horloge op links vervangen door een Tudor Black Bay Black 79230n of zo laten?

  • Seiko MM300 houden
  • Seiko MM300 verkopen/ruilen tegen Tudor Black Bay Black 79230n

0 stemmers

1 like

Wist ik niet. Plaatje?

Edit: zie hem nu samen met die MM300. Op de pols ben ik wel benieuwd.

3 likes

Zo’n Seiko is toch veel leuker dan een 2e surrogaat Rolex er bij

1 like

Dezelfde kast en maat. De Tudor Black Bay GMT oogt wel anders en dat komt omdat de ring minder dik is waarop de plaat minder in de diepte ligt en dus meer aan de oppervlakte. Waarschijnlijk om ruimte te winnen voor het dikkere uurwerk (+GMT complicatie).

Het enige verschil aan de kast is dat er een hoek afgeslepen is. Daardoor voelt het horloge minder dik.

2 likes

Ik zou de Tudor BB boven de Seiko verkiezen maar nu je de GMT hebt zou ik het lekker zo laten. Die Tudor GMT is echt heel mooi en daardoor vergeet je jouw BB vanzelf.
En daarbij is het altijd wel leuk om nog tenminste één mooie Seiko in jouw verzameling te houden.

1 like

De nomos 38 is groter dan z’n diameter doet vermoeden. Als het de 35 mm versie of een tangente was had ik erop gestemd, nu de UG.

1 like

Eén Tudor is meer dan genoeg! :slight_smile:

2 likes

Geen van beide. :wink:

2 likes

Eens :sweat_smile:

1 like

:ok_hand::ok_hand:

De 037 is ook prachtig :ok_hand:

1 like

Zeker! Die noem ik erna toch? :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik vind ze alledrie schitterend! :smiley:

1 like