@RLC: kunnen we in de regels opnemen dat er verplicht als laatste optie “geen van beide” of “geen van bovenstaande” wordt opgenomen?
Het deed gewoon pijn om tussen deze te moeten kiezen! Staan beide op mijn korte shortlist.
Ja, dat heet “niet stemmen” .
Dat ben ik niet met je eens. Uit bovenstaande reeks kan men bijvoorbeeld wel afleiden dat het close is tussen beide Breitlings van @RLC, maar dat deze ruim het onderspit delven als er een Marinemaster, Seamaster of moonwatch in het spel komen.
De toevoeging van de optie zou dit inzicht bij elke individuele battle al verschaffen.
Precies
Exactemundo jij snapt hem
Dat kan je alleen afleiden als je daadwerkelijk een Marinemaster, Seamaster of Moonwatch toevoegt aan de battle. Jouw extra optie geeft geen enkel inzicht wat dat betreft, hooguit dat je beide horloges in de battle niet kan waarderen.
Lol… waar hebben we het eigenlijk over?
Ik zie dat de toegevoegde optie populair is
Edit: Ik wil nog graag vermelden dat beide horloges zijn voorzien van een onberispelijk saffierglaasje, de Quartz staat op een bandje van Ko en de tonneau op een prachtige band van struisvogelpoot.
Toen ik de derde optie zag dacht ik even dat het ‘lege fles dreft’ zou zijn
Die wilde ik later toevoegen, maar dat lukte me niet
Ik zie hier toch wel enig nut in de extra optie .
Ik ben het wel gewend dat er weinig liefde is voor de tonneau, maar zo weinig,… jullie doen hem echt te kort!
Ach,… ik ben gek op het ding,…
Speciaal voor de connaisseurs @M_Singer , @pulsar96 en @Tom146
Gaaf! Laten doen zou ik zeggen!
Ja ga ik zeker doen. Vergeet horloge elke keer weg te brengen.
Ik wilde graag één van deze twee horloges overhouden, dus zette ik ze beiden te koop en wilde het lot laten beslissen. Beetje anders gelopen, waarover later meer, maar welke zou jullie hebben gehouden?
- Longines VHP
- Steinhart OVM 39
0 stemmers