Te stijlvol? Teveel ingetogen klasse?
Welke geniet jullie voorkeur?
- Rolex Submariner 126613LB
- Rolex Datejust 41 Azzurro
- Zenith Chronomaster Sport
0 stemmers
Als de DD 36 was geweest zou ik die kiezen…
Als de sub gewoon staal was had ik die gekozen…
Als de Zenith een Daytona was, had je hem niet gekozen?
Aub alle 3 niet. U heeft wel uw best gedaan 3 van de minste modellen te kiezen
Nee. Wel de witgouden
Ik twijfel nog steeds of de 36 niet te klein gaat aanviel, dan zou het de 126324-0017 of 126234-0049 worden
Les goûts et les couleurs …
Op zich behoorlijk stijlvol, maar ingetogen klasse zal zelfs @HanDavinci het niet noemen.
Ik vind gewoon de DD met witte plaat en stick markers 1 van de beste horloges everrrr
Wat me er aan doet denken… De 36mm DJ met grijze sunburst plaat en groene Romeinse cijfers zou mooier zijn. Dan is de klassieke Zenith El Primero tri-colore mooier dan die met de bezel, en tot slot is bijna iedere duiker die ik menselijkerwijs kan bedenken geiniger dan een Sub. Maar als je een horloge met bezel van Rolex wilt hebben, zou ik voor een Turn-o-graph met donkerblauwe plaat en rode secondenwijzer gaan, of voor een rose-gouden root-beer Master GMT.
New day, new poll
Zenith Chronomaster showdown
- Chronomaster Sport
- Chronomaster El Primero Revival (tricolor)
- Chronomaster El Primero Revival (panda)
- Chronomaster Original
0 stemmers
Die panda is gruwelijk mooi. Net als de shadow en bruine variant.
Ik zou voor de BB58 blue gaan. Mijns inziens mooier dan de zwarte en die zwarte heb je al gehad en ook weer met een reden weg gedaan waarschijnlijk…
Ik heb alleen de stalen band modellen gekozen. Bijkomend denk ik dat je de Manufacturen editie niet meer kunt kopen, of nieuw toch niet. Of is deze nog niet uitverkocht?
Ah. Staal heeft de manufacture helaas niet. Kwestie van de nieuwe stalen band erbij kopen.