Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Of dit

3 likes

Dat heb ik ook, ik heb ook op de Oysterquartz gestemd. :ok_hand: Hoewel het een moeilijke keuze is, vind ik de El Primero veel te druk t.o.v. de Oysterquartz.

Nah, beide niet mijn smaak.

Als de Oysterquartz er met een automaat was (zonder rare binnenring), was ik om. Ben er nog niet uit waar ik voor ga. Dit zijn zomaar twee kansmakers. Ik sta open voor andere horloges.

Naast de DJ en Sub mag nummer drie best wat speelser/kleurrijker zijn.

1 like

In dat geval zou ik de 16018 aanbevelen:

2 likes

Heb een voorkeur voor staal. Thnx :wink:

Dat is weer een Seiko Hommage. :rofl:

2 likes

Ik dacht altijd dat het Seiko is, dat schaamteloos inspiratie haalt bij andere merken

Je bedoelde met alle respect voor Corolla’s, neem ik aan? :thinking::thinking::unamused::rage:

:joy:
Niks tegen Corolla’s en zeker niks tegen Rolex.
Maar als je de Rolex naast de Zenith ziet…tja die straalt gewoon klasse en levenslust uit. De Rolex komt dan een beetje Toyota-grijs uit de vergelijking.

2 likes

Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT!!!?

Geen van bovengenoemden :wink:

1 like

Niet echt bijdragende reactie, maar fijn voor je :sunglasses::+1:

1 like

Tool of dress(ig)

  • Explorer II 16570
  • Datejust 16014

0 stemmers

2 likes

Lastige keuze! Zou uiteindelijk denk ik toch voor de Explorer II gaan.

1 like

Iets met kleur en dan twee zwart-witte horloges voorstellen. :rofl:

DJ mooier met blauwe plaat mod, het moet gezegd. Ik merk aan mezelf dat champagne het in m’n hoofd beter doet dan wanneer ik ze omdoe of in het echt zie. Ik houd dus van iets donkerder platen.

2 likes

Ik kies de sport.

Sport?

1 like

Ik begin wat trekjes van FattyC over te nemen.

Ik ben echt allergisch geworden voor het woord ‘dress’ bij een Datejust.

Stalen band :ballot_box_with_check:
Lume :ballot_box_with_check:
Datum :ballot_box_with_check:
Secondewijzer :ballot_box_with_check:

Dat is een fancy sporthorloge.

6 likes

Leuk dat juist jij dat typt nadat je deze combi voor de zoveelste keer in stenming hebt gebracht. Vaak weet jij een knipoog wel te waarderen dacht ik.

Ik wil je nog herinneren aan het feit dat ik de optie “Geen van bovenstaande” als verplicht heb voorgedragen. Uiteraard vind ik het jammer dat dat niet is ingevoerd :kissing_heart:

2 likes