Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Puur toeval I guess :smiley:

1 like

Beter ZEP qua kleur :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik heb eind vorig jaar wel de BB58 overwogen. Vond dat totaal niks, maar elke keer ik een plaatje zie denk ik: moet ik hebben!

De Pelagos doet me minder.

Die Breitling was mijn eerste plan toen ik een automaat ging kopen. Het is dan die Tag geworden :unamused:

Edit: ik had totaal die verborgen tekst gemist! De Explorer is m’n horloge van m’n huwelijk, die gaat niet weg :slightly_smiling_face:

Hmm qua kleur zou ik dan een blauwe globemaster of iwc petit prince nemen!

1 like

Ook wel aardig, toch wint in mijn ogen de ZEP het altijd van de Speedmaster ondanks zijn toffe verhaal.

Vwb de Airking, die draagt lang niet zo fijn als de Explorer door zijn hoge, dikke en zware kast. Daarbij heeft hij er ook nog teveel van weg. Dus dan wel zeker de Speedmaster.

3 likes

Ha ! Deze twee zie je hier niet vaak naast elkaar :ok_hand:t4: :grin:

3 likes

Inderdaad, daarom leuk om te delen! Benieuwd naar de stemming. @Brick, deze al gezien?

2 likes

Haha geweldig. Maar ik ben absoluut voor de ‘57.

Onbekend maakt onbemind. :sunglasses:

1 like

57-43 voor het kleine ventje. Redelijk gelijk tot nog toe.

Zijn ze allebei van u?

  • Rolex datejust gladde bezel + oyster (36mm)
  • Rolex oyster perpetual blauw (36mm)
  • Rolex oyster perpetual zwart (36mm)

0 stemmers

DJ (let op, duurder dan de andere 2)

OP blauw

OP zwart

2 likes

In dit geval speedy!
Maar dan op een mooiere band/bracelet…

1 like

Dan aanvullende vraag: Waarom is de DJ pakweg 1.2/1.4K meer waard dan een zwarte of blauwe OP 36?
@TheWornWatch jij vanuit jouw ervaring mening?

1 like

Klinkt gek maar de DJ draagt heel handers dan de OP.

Heb ze tijdje naast elkaar gehad en de DJ voelt heel anders op de pols. Iets zwaarder, de easy link en optisch ook door de Datum puist.

Het verschil in prijs in mijn ogen wel fair omdat je gewoon echt een veel luxer gevoel hebt met de Datejust dan de OP.

Maar tegenwoordig liggen de prijzen van de OP 36 en een 116200 niet eens zo heel ver meer uit elkaar.

3 likes

Helaas alleen de '57 :wink:

Een hoop keuzestress volgende maand. In aanvulling op mijn huidige collectie, bestaande uit een Oris Aquis Red, een blauwe Tag Heuer Aquaracer en een witte Seiko Sarx033 wil ik één van de volgende drie horloges toevoegen aan mijn collectie.
Ik ben benieuwd wat jullie een mooie aanvulling vinden.

  • Omega speedmaster
  • Omega Aqua Terra Skyfall 41,5
  • Tudor BB58

0 stemmers

image

3 likes

Battle of the fives!

  • ROSE
  • STEEL

0 stemmers

Ik weet al wie er gaat winnen en daarom deze incoming :smile:

https://monsterstraps.com/collections/rubber/products/rubber-skx007-black-rose-gold-hardware#design-to-fit

1 like

Allebei goedgekeurd :joy::ok_hand:

7 likes

Is die rechter dan de speedy van @youngwatchenthousiast?

:sunglasses:

2 likes

Haha nee, niet dat ik het weet :smile: