.
Jawel, dit mag óók.
.
Jawel, dit mag óók.
0 stemmers
Strafpunten voor de “halve” Breitling…
Dit zijn twee zo verschillende horloges. ‘Zou’ een prachtig duo naast elkaar zijn
Uit dezelfde periode en beide KS maar beide uit een andere fabriek en toch heel anders. Links uit de Daini fabriek een “special” 5246 kaliber KS en rechts een meer voor komende 5625 KS van Suwa.
0 stemmers
Links is echt zo’n jaren ‘70 design kast, brrrrrr. Doe mij maar die mooie linkse
0 stemmers
Getverdemme. Die bruine canvas scoort nog hoog ook
Tussen de oren. Vriend van mij draagt die altijd op zijn supermooie en hippe kleren. En schoenen. Hij komt er mee weg.
Heb hier dus geen verstand van. Wat is het verschil mbt de fabrieken?
Ik ga overigens kiezen voor de rechter Suwa.
Ik was al begonnen met lezen:
Dus wat de verschillen zijn? Alles Het was niet alleen dat ze door een andere fabriek gemaakt werden, ze werden ook door een andere fabriek ontworpen. Ze hebben bijvoorbeeld ook een geheel verschillend uurwerk. Links heeft een dunner uurwerk, dat kwam bij Daini vaak voor.
Maar de uitslag is wel kenmerkend. Vaak is Suwa tegenwoordig veel populairder met modellen zoals de Pogue, Panda, Turtles etc. Suwa heeft ook meer heren horloges gemaakt. Maar dat kwam niet doordat Daini horloges slechter waren, in tegendeel die hadden vaak een verfijnder uurwerk.
Dank!
Weten we weer iets meer over daini en suwa seikos!
OF
0 stemmers
Koop een SKX009, icon!
Eigenlijk is die Rolex maar gewoon hartstikke saai. Ik zou dus duidelijk voor die andere 2 gaan, hoewel die ansich mijn voorkeur ook niet hebben
Ben het gedeeltelijk eens, maar gezien zijn doorgaans zwarte wijzerplaat collectie zou ik in dit geval voor de Rolex gaan.
De laatste dagen veel zin om eens een Grand Seiko te dragen. Heb er al wel een paar gepast, maar ik twijfel vooral tussen deze twee:
0 stemmers
Die andere, want frivoler.
Horological top watches horloge timepieces man!
OT: die andere maar dan op jubilee