Tricky vraagstelling waardoor de poll denk ik een vertekend beeld gaat opleveren. Uit automatisme heb ik gestemd op het horloge wat mijn voorkeur heeft. Maar goed, met deze vraagstelling was dat dus de verkeerde…
Ik schat de HF’ers hoog in, begrijpend lezen moet lukken.
Begrijpend lezen heeft mij alleen maar een boekentrauma opgeleverd maar heb de vraag idd wel goed beantwoord
Begrijpend lezen moet zeker lukken. Ik verwacht alleen dat een hoop HF’ers uberhaupt niet lezen in deze draad en gewoon het plaatje van hun voorkeur aanklikken. Maar goed, misschien ben ik de enige…
Ik zal er geen rechten aan ontlenen. De realiteit heeft de poll ingehaald… ik ben er redelijk over uit welke mag vertrekken.
ik ben er redelijk over uit welke mag vertrekken.
Is dan nu de loser de blijver, dus de verliezer van de poll?
Ik laat de Bulova gaan. Ik ga binnenkort het echte werk weer omslaan.
Ook guilty
Ik wil een sportieve dresser toevoegen. Keuze gaat tussen grand Seiko sbga293 en de jlc tribute to small seconds. Ben benieuwd naar de mening hier.
- Grand Seiko sbga293
- Jlc reverso tribute small seconds
0 stemmers
En door maar weer.
Zijn nog maar net begonnen.
Ik had verwacht dat JLC de 100% wel zou houden.
Toe aan je pensioen Ed
Bijna 50 he
Maar die GS vind ik toch ook prachtig hoor
De foto doet hem geen eer aan weet ik inmiddels
Prachtig horloge inderdaad.
Als ik ooit nog een nette jongen wordt wil ik precies dit
Eens, real life erg fraai. Ik wil een wat meer ’ netter’ horloge naast de 2 rolexen voor de gemiddeld 2 dagen dat ik een kostuum draag. Maar het hoeft niet Uber dressy te zijn. Deze twee spreken me nu het meest aan.
Reverso vind ik veel meer dressy dan de GS.
De Seiko is ook vrij hoog, nl. 12,8mm (in vergelijk bv. Rolex Submariner is 12,5mm)
(foto van internet)
Eens de gs is relatief wat dikker maar daar stoor ik me niet aan. Ik vind ze beide nog wel lekker iets sportiefs hebben. Mijn voorkeur neigt naar de reverso.