De IWC, in de rest zie ik alleen maar boze gezichten
100 % de Black Bay 41!
Ik kon die JLC een week of twee geleden nog meenemen op Schiphol voor net iets boven de 6k.
Hij ligt er nog steeds dus als ze echt een leuk bod hebben neem ik hem misschien wel mee
Zo he, nog ̶l̶e̶l̶i̶j̶k̶e̶r̶ minder mooi dan op de foto hierboven
Kut licht in de Gassan rommel corner.
- Grand Seiko Snowflake
- Omega Globemaster
0 stemmers
Snowflake vs globemaster. Gaat om een dresser als aanvulling op m’n speedy en sub. Neig naar de Seiko omdat ie wat meer out of the box is met z’n spring drive uurwerk. Aan de andere kant heeft de Omega weer wat meer jeu
Pro voor de Snowflake: de wijzerplaat en het uurwerk.
Pro voor de Globemaster: everything else.
Uiteindelijk voor de Globemaster gekozen.
Als dresser de snowflake. De Globemaster is niet zo heel erg dressy vond ik maar ook erg mooi. Die is als casual horloge geschikter.
zonder het extra wijzertje 100% de GS. Nu weet ik het niet, dus stem ook maar niet
Heel eerlijk…
vind het allebei niks
16200 is eigenlijk de betere keuze
Maar 100% de snowflake! Ik vind de Omega globemaster een niets zeggend horloge.
Zou ook voor een Rolex gaan. Geen 5k voor een Seiko uitgeven iig.
Of een leuke Sinn? Die wint het allemaal van deze kitsch!
Mag ik ook vertellen waarom juist niet?
Om lief te zijn maak ik wel een keuze, maar dit is wel een keuze uit 3x horror .
Prijzig of niet ik zal nooit voor 1 van deze 3 kiezen want
A, serieus dat datum venster…WTF wie heeft dat verzonnen. BAM daar is hij dan, een groot wit vlak die de gehele lay out verneukt. No date was aangenaam geweest.
B, die bracelet vind ik niet erg mooi maar past goed in het totaalplaatje . Door de bracelet wel soort van no go, maar ik ben nog over te halen.
Helaas is het een iel, teer en breekbaar aanvoelend horloge en daar hou ik ook niet direct van. Dus 2 dingetjes die beetje minder zijn… 2x beetje minder maakt het uiteindelijk exht NEE.
C, wederom de bracelet, deze snap ik echt niet. Had hem ook liever no date gezien… Vind het door dat (mooie) venster een beetje “seiko” ogen en dat wil ik liever niet als het pijn gaat doen in de knip.
Mijn keuze is C, vind het in grote lijnen een erg mooi ding.
Wauw
Je moet inderdaad wel houden van dit soort horloges…
Dat ben ik met je eens, weg met dat venster!