Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

@RLC Kun jij mij nou eens uitleggen waarom je zo bot reageert? Op iets wat je niet mooi vindt.

Is toch gewoon boers hoe je dit zegt.

Of niet reageren als je iets niet mooi vindt…
Of wellicht iets subtieler brengen.

Ik ben overigens voor het ventileren van ieders mening. Open en transparant. Maar wel minder boers.

Edit. Fijn dat we weten dat je niet van kleurtjes en speelgoed houdt :sunglasses:

26 likes

Zijn vriendin daarentegen…

13 likes

Precies. Niks zeggen is altijd een optie. Of, als je toch de noodzaak voelt, of iemand er om vraagt:

‘Niet helemaal voor mij, ik hou van Rolex’

6 likes

Zullen wij een keer gaan borrelen als je die Starfucks hebt?

:full_moon_with_face:

3 likes

9 likes

Aandacht te kort?

2 likes

Zonder te dollen, het is niet voor iedereen nee.
Gelukkig heeft iedereen een ander smaak, anders zou het een heel saai forum worden.

10 likes

Dat is een understatement.
Als je op Google zoekt naar ‘all blacks’ staat de collectie van RLC ergens tussen de Nieuw-Zeelandse rugbyers.

9 likes

C’est le ton qui fait la musique. :grin:

We gaan borrelen bij Starbucks met de Starfucks.

1 like

:rofl::rofl:

Hey hey! Je hebt het hier wel over “not the average watch collector” hè? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Geintje hè Ralph! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

C’est le horloge qui fait la stijltje. Snel weer door en naar een 1675!

1 like
Oris bc pointer date 40 of 36 mm?
  • 40mm
  • 36mm

0 stemmers

4 likes

  • Rolex Explorer II 226570
  • Rolex Submariner 114060

0 stemmers

Onpopulaire mening: beide niet :love_you_gesture:t2:

11 likes

Ik deel die mening. Die no date sub moet een datum hebben en die explorer moet een generatie ouder zijn :grin:

3 likes

En dan durf je tegen mij over de beste stuurlui te gaan babbelen? Ik weet niet precies waarom je Studio Underdog af denkt te moeten fakkelen. Het is een sympathieke micro-brand met een eigenaar/ontwerper die nog eens wat anders durft te doen. Z’n gevoel voor kleur is juist prachtig. Er is niets onsamenhangends aan. Het is alleen geen saaie zwarte meuk, ik denk dat daar de schoen wringt.

Ik ben al sinds de eerste watermeloen fan van die man. Dat ie de ballen heeft. Maar onder de motorkap is dit gewoon een fatsoenlijke mechanische chrono met aardige big-eye bi-compax set-up. De kast is discreet en het glas en de pushers zijn vintage-goodness van aard.

Super cool, Studio Underdog. Ik ben blij dat je het zo lomp affakkelt, want ik voel mij gesterkt in mijn sympathie voor het merk.

:white_check_mark:

Fixed that for you.

19 likes

De 16570 is zowel in zwart als wit leuk.

2 likes

De nieuwe alleen in het wit. :slight_smile: Maar je hebt een punt.

1 like

Meer Blancpain liefhebbers dan verwacht!