Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Scheelt nogal in prijs of niet?

1 like

Dat wel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Wanneer ze in 39mm worden gemaakt, koop ik er een. :speak_no_evil:

1 like

Japans rijden. Of naar de Ducati Scrambler kijken, want ook al is het een Italiaan, die is zo cool dat ik hem dat vergeef.

Alle gekheid op een stokje:

Als je je gek laat maken zit daar geen einde aan. Er bestaat een wereld buiten horloges. Sterker nog, als je niks meer doet waar je je duik/tool/veld-horloges bij zou kunnen dragen, waar heb je ze dan nog voor?

Ik zou gezellig even wat anders prioritiseren, en alleen nog wat in de horlogekist schuiven en rommelen als het broekzak-vestzak is of om funny-money gaat.

18aI

3 likes

De keuze is reuze.
  • De Tudor op blauwe croco.
  • De Planet Ocean op blauwe croco.

0 stemmers

1 like

  • Aqua Terra kleine seconde
  • Aqua Terra grote seconde

0 stemmers

1 like

Doe eens niet. In allebei de gevallen slaat de blauwe croco als een lul op een drumstel. Vintage leer of wat robuustere banden is één ding, maar een croco op een dikke duukert?

10 likes

Casio G-Shock GA2100

Casio G-Shock GM2100

  • Casio G-Shock GA2100
  • Casio G-Shock GM2100

0 stemmers

1 like

Voor vakantie/beater… ik denk dat de tudor ruim gaat winnen. Ik stem zelf (vandaag) op de Oris

(Beide foto’s van internet)

  • Tudor bb58 blue
  • Oris 65

0 stemmers

3 likes

De Oris 65 is ook heel gaaf, maar de BB Blue is hier wel echt de baas

2 likes

En niet zo’n klein beetje ook zeg…

1 like

In het blauwe gedeelte helemaal!

1 like

Dat, maar dan altijd. Ik vind de kast van de Oris zoveel eleganter, hij ademt de geest van de ouwe Oris duikertjes tot punt en prik, heeft een set fatsoenlijke wijzers en is ook nog voor minder verkrijgbaar.

Maar ik zou bijvoorbeeld naar zoiets gaan zitten loeren:

20 likes

Voor minder dan de helft wel te verstaan.

100% de Oris. Ik draag mijn 65 dagelijks tijdens mijn werk , en ik kan je verzekeren dat hij wat te verduren krijgt. De perfecte vakantie beater die Oris…het woord beater en 3K+ past niet echt vind ik :sunglasses:

8 likes

Da’s ook nog eens zowat. Ik zal nondeju eerst eens kijken hoe die Serica 5303 is, maar als het me zo in de kop schiet zal ik naar aanleiding van je verhaal eens een Momotaro bestellen. Ik zie ze voor 1500 ballen in Spanje staan op chrono, en voor 1550 in Duitsland.

2 likes

Inderdaad erg blij mee​:grinning::+1:

13 likes

Als GS man heb ik Rolex gestemd. Staat jou qua maat beter.

5 likes

Ik vind de Oyster net te petit en de GS iets te groot

1 like

Wat zouden jullie kiezen? Mijn Seiko SLA023 Marinemaster en Oris source of life Ltd houden of beide verkopen voor een Tudor Black Bay 58?

  • Seiko en Oris
  • Tudor Black Bay

0 stemmers

1 like

eerlijk gezegd zou ik zeggen seiko houden, oris verkopen en even door sparen voor tudor.

Seiko en Oris overlappen elkaar beetje te veel met kleur.

5 likes