Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Trant.

5 likes

Dat is gewoon mijn mening over de citizen promaster ny0040

No battle. Just an opinion.

En mij krijg je niet uit de tent. Want jij bent alwetend op dit gebied. :rofl:

2 likes

Zeker mooi, maar dan liever op rvs wat mij betreft…

Niet naar @Brick luisteren, @anon66999254HFDEF, die Citizen is de shit. Het is een icoon, samen met de SKX de twee beste budget bangers die je kon vinden, ook al heeft hij dan een mineraal glaasje. Kortom: Als je 'm mod heb je het perfecte horloge. :slight_smile:

Die Hammie… Tja, übercool spul, maar helaas witte print met Fauxtina lume. Die combo vind ik wat jammer, dus de NY00040 for the win dit keer.

Mineraalglas is wel skere reut hoor, het moet gezegd.

Hehehehe… Je let niet op! Da’s al jaren zo hier op HF. Met alle respect. :rofl: :rofl:

Eens ondanks het glaasje. Ik heb tien jaar een Citizen met mineraalglas gehad… Vijf van de tien jaar had ik japen over de breedte lopen. :slight_smile:

Tja, dan haal je de Momotaro nogal uit de Sixty Five Momotaro, nietwaar?

2 likes

Dat is nou wel echt een top horloge. :ok_hand:

Bij voorkeur de skx 013.

1 like

Eensch.

Nou,

Welke dan?

0 stemmers

2 likes

De 009 op jubilee :innocent: Of de 011 op een rubberen band.

Facts. Skirre meuk.

1 like

O ja… Da’s waar… Voor mij dus een andere sixty five… :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Wat betekent dat dan?

2 likes

Jubilee, dat klinkt als iets waar ze goed een Disney serie van kunnen maken. Met zingende meiden op een school of zo. Iets voor Christenen, iets met kuisheidsbandjes.

Wat betreft stalen banden is de wereld mijn oester, en daar houdt het op. Ik ga ook zeer zeker de shark niet jumpen met mesh, Milaans of anderszins.

Nou, hetzelfde als skere reut. Skeer wordt op twee manieren vervoegd: Skirre of Skere, met soms een uitschieter naar scare, maar da’s voor tieners die het niet begrijpen.

Betekende oorspronkelijk blut, maar nu ook armoedig, brak of ondermaats.

Verwar die skirre/skere meuk alsjeblieft niet met die skyr reut, want dat is weer hele nare IJslandse yoghurt die ik liever geen yoghurt noem.

2 likes

Benieuwd naar welke jullie voorkeur heeft.

Battle of Pelagos

0 stemmers

1 like

De Monta Oceanking/Skyquest… :rofl::joy:. Fan van Tudor, totaal niet van de Pelagos…

1 like

Ik gooi hem er hier ook gewoon in!

• Rolex OP36
  • Omega Seamaster AT 38mm

0 stemmers

1 like

Op de OP gestemd omdat die AT hetzelfde motief heeft als schuttingdelen:

4 likes

Hebben we deze poll recent niet ook ergens gehad?

:wink:

1 like

:shushing_face:

1 like

Zou voor een OP 41 gaan. Die valt ook als een 39mm en een beetje…

Hij is 39mm en een beetje :innocent: Dus niet zo gek dat hij zo valt.

2 likes

Behalve de vorige aqua terra toch met de verticale lamellen dial? Die is mooier dan de 39 OP. :laughing: