Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Best of both worlds en voor een BB58 blue gaan?

4 likes

Heb ik al :innocent: :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

Oh nu zie ik het pas. Gisteren was het de silver dial BB36. Dat is nog steeds mijn advies :sunglasses::+1:

Wat vind je van de zenith skeleton? :thinking:

1 like

Doen!

1 like

Te duur en heb het niet zo op skeletonized watches. Zou dan voor een Chronomaster Sport gaan…

1 like

Die vind ik dan weer minder :sweat_smile:

Pak je de Baltic Aquascaphe als goedkoop alternatief om de ‘itch’ te stillen en spaar je lekker door voor je nieuwe wensen.

9 likes

Die zit inderdaad echt in exact hetzelfde straatje qua looks ja, erg mooi. Echter, m.i. niet zo leuk als de Oris 65 en wel serieus in het vaarwater. De jeuk is als ik de Oris draag weg tot er weer foto’s van de seamaster voorbij komen :blush:

2 likes

Zo’n skeletor is ook mijn ding nooit, maar je moet doen wat je niet laten kunt.

De blauwe vind ik wel tof!

Even een mooie strijd tussen twee zwaargewichten!

Audemars Piguet 15202BC.

Versus.

Patek Philippe 5711 green.

• 15202 BC
  • 5711 Green

0 stemmers

2 likes

Patek Philippe all day every day

Ik zou zelf veel liever de Audemars Piguet hebben.

Heb beide nu een keer in handen gehad en ik dan vind ik de band van de 5711 een beetje tegen vallen.

2 likes

Klopt dat had ik ook toen ik een 5711 in mijn handen had. Maar het is eigenlijk ook een horloge van 30k ipv 120k.

Klopt, maar ik zou liever een 5165 hebben als ik Patek zou gaan kopen.

Zou ik nu ook graag willen kopen aangezien list 18k is, maar ja die voor list is en blijft echt een utopie.

1 like

Pfff… Was er redelijk over uit dat de nieuwe Omega Seamaster 300 mijn volgende horloge ging worden. Tot ik vandaag de GS sbge 255 zag. Wat een gaaf horloge is dat zeg. Ik heb de meest iconische Omega (Speedmaster) al in de collectie en nog geen GS… :thinking: Twijfel slaat weer toe dus. Even de hulplijn raadplegen!

• Omega seamaster
    • Grand Seiko

0 stemmers

4 likes

Die GS is prachtig, mooi stukje techniek ook. Veel over gelezen en gekeken. Hij is vrij lomp naar mijn mening vandaar dat ik voor de Seamaster zou gaan. Wat een rustig en strak horloge.

2 likes

Ja ik vraag me af of de GS op de langere termijn misschien sneller gaat vervelen. Wel echt heel mooi maar de Seamaster oogt wat rustiger en meer in balans…

Denk dat ik ze gewoon allebei moet gaan passen en dan beslissen waar ik meer gevoel bij heb.

Poeh, deze is moeilijk zeg. Toch dr Pelagos gekozen. De PO is waanzinnig, maar ik zou dr GMT willen…

1 like