Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Wat mij opviel bij de blauwe was dat de schuin aflopende chapter ring bij de overgang naar de wijzerplaat heel abrupt lijkt te eindigen en naar beneden wegvalt. Bij de zwarte is dit natuurlijk ook maar dit valt optisch weg doordat alles zwart is.

Top horloge. Staat op mijn shortlist.

Het enige jammere van deze is het kleine uurwerk in een te groot huis.

Dat hebben ze met de nieuwe 39mm Calatrava van @SybrenAnne goed opgelost. :sunglasses:

1 like

Ben bang dat het blauw zo suf gaat zijn als een bb58 blauw… en zwart kom je altijd mee weg en heb ik al gehad dus dat is al +1…

1 like

Vet in de zin van: cool? :man_shrugging:

Want?

hahahaha… dat krijg ik er van, wanneer ik nog jeugdig taalgebruik na probeer te doen.

Dat is zoooooo’n retecool ding.

1 like

Duurder.

3 likes

Aha… dan zijn ze idd next level … goed punt :sunglasses:

Dan is deze Paul newman ook next leven tov die aquanautjes.

Voorbeeldje he. Ik bedoel elke Paul newman. :rofl:

5 likes

Geen makkelijke dit :sunglasses:

  • BB58
  • Pelagos

0 stemmers

6 likes

Je bent maar zo oud als je je voelt toch :sunglasses:

1 like

de blauwe 58 heeft meer optische speelsheid door de vele (hoog)glanzende delen.
De blauwe pelagos is vanwege de gekozen blauwe kleur, zijn matte delen en donkerdere kleur vanwege het titanium heel flets. De zwarte heeft door het matte meer contrast op de wijzerplaat en kast doordat het zwarte al het licht absorbeert en daardoor echt diep zwart wordt. Mooi man die spierwitte accenten met dat matzwarte :+1:t2:

Had ik al gezegd dat ik gek ben op mijn zwarte pelagos :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl::+1:t2:

2 likes

Moet hem ook terug hebben :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Pelagos! Zo lekker

1 like

Ik vind die Pelagos iedere keer dat ik hem zie gaver worden. Hoog tijd voor een “58-versie” (ofwel een maatje kleiner), want 50mm lug-lug is toch echt iets te groot.

2 likes

Valt goed mee op mijn 17cm pols toch…?

3 likes

Zeker, maar als je pols 16-16,5 is, dan wordt het toch wel wat te gortig vrees ik.

Ik had begin dit jaar een blauwe Pelagos om en die was optisch groter dan mijn Planet Ocean (42mm maar wel zo’n 8500 dikkerdje, niet de 2500). Daar was ik van geschrokken. Heb dan de blauwe bb58 gekocht en ben daar zeer tevreden mee.

Het blauw van de pelagos was ook wel enorm intens en tegelijkertijd eentonig. Beetje vreemde stelling maar ik kan het niet veel beter omschrijven.

2 likes

Valt echt goed mee vind/vond ik :innocent:

LHD niet eens proberen?

12 likes

Ssssht :joy: yes de lefty is top! :drooling_face:

1 like