Als je van kermis houdt (of kermisexploitant bent) moet je een DJ of DD nemen. In alle overige gevallen zouden ze die Explorer dial OP uit je koude, dode vingers moeten trekken om hem bij je weg te halen.
Stel dat je er maar een mocht hebben voor de rest van je leven. Welke zou je dan kiezen?
- Chopard 1860 met cal. 3.96
- Rolex Explorer 1 124270
0 stemmers
Leer. Dat lijkt mij duidelijk!
Yup, je hebt helemaal gelijk:
Kleurtjes, altijd een ding…
Voor deze dus:
- Dark blue
- Navy blue
0 stemmers
Gaat alleen om kleurkeuze, het type bandje wordt sowieso het type van het donkerblauw bandje!
Dat is een lastige zeg.
Op voorhand gezegd dat ik geen echte affectie heb met de omega seamaster, neig ik nu toch wel hiernaar. Hoe gaaf ik de tudor bb ook vind, toch wel een iconisch goed ontworpen model. De omega straalt gewoon kwaliteit uit. Wat niet wil zeggen dat de tudor dat niet is hè
Nah… kies toch voor tudor.
Seamaster model hiervoor of model hierna zou ik allebei verkiezen boven de BB. Maar dit model met de gladde wijzerplaat vind ik mwah… daarom BB gekozen.
Die foto van de zwarte doet 'm geen recht zo tov die andere twee.
Gekozen voor zwart. Dat maantje is toch mooier gedaan dan bij de nieuwe/blauwe.
Daar schaar ik mij volledig achter. Bij de blauwe is het te eentonig qua kleur.
Zo beter?
Valt me wel op dat de maan niet meer geel is. Is dit iets wat redelijk recent gewijzigd is?
Most def. Die gouden maan is supervet.
Niet wetende of je hier serieus naar zit te kijken: Ik zou ze in het echt gaan passen, want toen ik ze vast had vond ik ze underwhelming at best. Sfeerspons commentaren in 3, 2, 1… Maar toch. Het is serieus geld, en ik heb de neiging niet, terwijl ik die bij de Reverso wel blijf hebben, ook na passen.