Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Proficiat!

1 like

Die datejust lijkt alsof deze kerel los gegaan is op de DJ configurator

11 likes

Ik draag mijn squalematic op zwarte tropic. @RickyG6 vindt een oranje tropic beter. What say you HF?

• Oranje
  • Zwart

0 stemmers

6 likes

Beide prima.

2 likes

Lets go team orange :orange_heart:

2 likes
Bandje voor m’n Cartier Roadster S:
  • Leer
  • Nylon

0 stemmers

Is geen Roadster S, maar als voorbeeld dus

1 like

Sorry Thijs, ik heb oranje gestemd. :smile: Maar het ligt denk ik ook een beetje aan de gelegenheid en misschien ook nog wel het seizoen. Op oranje is het echt de ideale vakantieduiker :desert_island: :tropical_drink: :sunglasses: en die combi van oranje minutenwijzer en band zijn wel erg geslaagd, vind ik. Op zwart is ie iets rustiger, wat minder heftig, wat netter. :man_in_tuxedo:

2 likes

Oranje.

Maar ik ben bevooroordeeld.

10 likes

Intussen ten huize @Fate_Amenable_To_Change

5 likes

Leve de Republiek! :slight_smile:

6 likes

Brushed vind ik veel mooier. Ben zeker geen fan van de Oyster met PCL’s. Maar ja, dan is hij niet meer origineel, dat is ook wel een dingetje.

7 likes

Helemaal eens

1 like

Precies dat. PCL vind ik een stuk minder, brushed past veel beter bij het horloge. Maar om nou een nieuw horloge zo aan te pakken
 koop dan gewoon een 16710. Ben je ook gelijk van die keramische inserts af :wink:

6 likes

Dat he. Ik kan echt niet wennen aan pcl op een oyster, hoe graag ik het ook zou willen.

Maar het is toch geen kattenpis om ze ff’tjes te laten brushen
 dat gaat (want Rolex) ineens wel om heel veel geld (investering en waardevermindering).

Wel dapper als het toch gedaan wordt :- :sunglasses:

1 like

Ik heb PCL’s gestemd puur vanwege de originaliteit, want ik heb een hekel aan PCL’s

2 likes

PCL’s zijn lelijk. Jij hebt voor dat horloge betaald en het is niet jouw schuld dat degene die het ontworpen heeft raar spul zat te roken, dus originaliteit zou mij niet boeien.

Daarom heb ik snel naar Tempus gekozen. Je kan ze, mocht het een probleem zijn, altijd weer laten polijsten of een nieuwe bracelet scoren.

En of dat waardevermindering inhoudt weet ik zo net nog niet, want er antwoord hier niemand dat ze PCL’s mooi vinden. Ik zou meer geld voor brushed over hebben.

1 like

Brushed (desnoods andere bracelet), hij gaat dan van kermis naar cool.

PCL kan wel mooi zijn maar niet met zo’n druk horloge naar mijn mening.

Deze 38mm AT vind ik het dan wel weer wat hebben:

6 likes

3 likes

Dat is een erg goed punt. Well played, Sir.

1 like

Lekker man! Ik ben benieuwd. Heel gaaf :ok_hand:t2:
Wat is de levertijd ongeveer van die dingen?

1 like