- Blauw
- Wit
0 stemmers
Die YM is er toch ook in 37mm? Is dat niks voor je? Die TOG is uit verhouding. Die rare bezel maakt hem te dik om elegant te zijn
Vind die TOG juist wel stoer. Een gewone DJ is saai. De 37mm YM is voor mijn polsen best flink en ook heel veel duurder dan de 35mm of TOG.
Dit zijn dus best serieuze opties ookal vind iedereen ze lelijk haha
De blauwe plaat is prachtig maar mijn keuze ging naar wit. De witte datum stoort me teveel bij de blauwe.
0 stemmers
Jij hebt gister teveel gezopen, jij moet je bezig houden met het redden van je vrouw uit de @Handen van @HanDavinci
What are you suggesting?
Hoe kan een 37mm groot zijn voor je?
Ik ben een soort klein meisje qua polsen. De 37mm zou misschien wel passen hoor; heb hem nog nooit omgehad.
Het is ook vooral dat die een heeeel stuk duurder is.
Ik heb gestemd op de Cosmic. Die heb ik ook gehad en die plaat is echt prachtig. Zijn volgens mij ook wel verschillende soorten blauw; sunburst is echt heel mooi! Wel echt een bescheiden maat en bandaansluiting werkt het beste met op maat gemaakte bandjes.
Ik mis optie “De Kruitvat”.
Die cross hair op de omega is echt dope die die gekozen. Is een blauwe nomos niks voor je? Of te modern?
Datejust, maar dan met de juiste wijzers
Datejust, maar dan met een andere plaat
OP maar dan van een ander merk
Een horloge met
Gekke battle, maar het is optie met huidige “waarde” op grijze markt om YM te ruilen voor OP36 en wat geld over te houden voor iets anders leuks.
0 stemmers
YM 100% ipv de instapper van Rolex.