Ranger en GTV.
Of desnoods alleen GTV.
Ranger en GTV.
Of desnoods alleen GTV.
Het is wel een 2.0jts… Maar goed ik heb met mijn 50 jaar oude fiat al genoeg motorische ellende. Daar kan ik niet ook nog een Busso bij gebruiken.
Een van mijn ouders had een 2.0
Die motor was het probleem niet. De (rode) lak en het interieur braken zichzelf af waar je bij stond. Maar het is wel een enorm blitse auto waar je echt in moet glijden. Baal ervan dat ik destijds nog geen rijbewijs had.
Aaah, de charme van Alfa. Mijn 159 besliste in de winter altijd op een gegeven moment dat het te koud was om kofferknop werkend te houden. In de lente kwam dan altijd het glorieuze moment dat die knop het terug deed. Het zijn net mensen
Ik mis “blauwe of zwarte tropic”.
De zwarte heeft mijn schoonpa gegapt “je gebruikt hem toch niet en ik zoek nog een rubber bandje”. De blauwe Baltic tropic moet er nog een keer op inderdaad.
Op de GTV volgde een GT. Toen had ik inmiddels een rijbewijs. Mij was alleen niet verteld dat het elektrische raammechanisme 50/50 kans van werken had.
In mijn geval letterlijk 50/50. Namelijk naar beneden wel, maar naar boven niet. Met als gevolg dat ik op bestemming aankwam maar de auto niet achter kon laten omdat het raam niet meer omhoog ging
Man! De herkenbaarheid heb ik ook meegemaakt, gelukkig zet ik mijn ramen altijd maar een cm of 2 open max. En het gebeurde toen ik toe kwam op het werk, dus dat viel nog mee.
Ik vraag me af of je er wel echt blij van wordt als je de Rolex explorer voor de minder dure Tudor variant inruilt. Een Tudor Date day als vervanger van een echte Day date werd hem bij mij ook niet. Kun je beter helemaal geen horloge ervoor terugkopen en voor de V6 gaan.
Planet Ocean, zeker een rubberen band erbij nemen. Erg leuk horloge maar wel een zware, dikke jongen.
Mijn huidige horloge is de explorer 124270.
Wat vinden jullie?
0 stemmers
Ik vind de Explorer impotentie-inducerend saai en deze 007 Seamaster het horloge met de allerkutste band/sluiting ooit standaard geleverd.
Ook niet echt een gelijkwaardige vergelijking aangezien de 124270 door velen zelfs als damesmaat wordt omschreven en een Seamaster wel echt een beste klont is, ja deze is (iets) dunner dan de 300 maar nog best wel een apparaat.
Dan toch maar voor de 124270 gekozen, beter anoniem over straat dan voor lul
Disclaimer: ‘Voor lul’ als in de zin van een volwassen kerel met een 007 merchandise horloge net zoals een vrouw in een Mickey Mouse shirt of mensen in het algemeen met een Star Wars T-shirt
Explorer te koop gezet zo te zien. Keuze gemaakt?
Beetje hard gelachen maar wel grotendeels akkoord.
Ik ben zelf wel fan van het type horloge van de Explorer maar ik vind deze te klein. De Seamaster is zo’n jammer verhaal van een vreemdsoortige band op een bewust “vintage” gemaakt horloge in een graad van materiaal dat nu ook niet echt het allerbeste is naar de toekomst toe (van wat ik er van begrepen heb, ik ben geen titanium-expert) met een case back die al volgekribbeld is met nonsens.
Als het nu de gewone versie van de seamaster was, dan had ik seamaster gezegd. Maar nu zal het toch de explorer zijn, daar zal niemand echt naar kijken.
Heb zelf de explorer 124270 en seamaster 300 (blauw). Lastige keuze, maar mijn Rolex draagt beter en met meer comfort dan de Seamaster. Beide heel erg gaaf maar zo verschillend. Maar Explorer wint.
Even een vintage battelke er tussen smijten
Omega dynamic bull’s eye of Universal geneve FS 2nd gen? Ben benieuwd…
0 stemmers
16570 of 16710 met zwarte bezel
Doen niet mee als optie