Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

50 stuks, dus waarschijnlijk onvindbaar/onbetaalbaar. Maar wel mooi!

Er zit 50 jaar garantie en gratis service beurten bij.

1 like

IMhumbleO ik denk dat je niet echt de juiste smaak hebt.

Kleine merken en donkere wijzerplaat en (rose)goud

Ja ok de renders van een van de twee zijn best kud maar is verder niet veel van te vinden in goud

Je was toch bezig met andere dingen en pas weekend toch. Jazekers.

Komt binnenkort voor nu even deze battle.

even afgezien van de de prijs, Dornbluth is ca 4K duurder

Dornbluth (met dus de kud renders)

Hentschel

1. Dornbluth
    1. Hentschel

0 stemmers

Kan niet kiezen… Dit is toch allebei kud?

2 likes

Als jij een andere suggestie hebt in donkere wijzerplaat, klein merk,(bij voorkeur rose) goud en tot max 18k hoor ik t graag :grin:

1 like

Doe mij deze Parmigiani maar. Heb je nog 7,5 over voor personal delivery van de verkoopster in kweste😂afbeelding

1 like

Als Tudor, dan zeker niet die.

Probeer het eens met de Reverso en de chronomaster, maar zonder die TTDJ.

1 like

Jaeger?

Seamasters zonder die onnodige golven zijn de beste seamasters, maar die bezel die @Brick terecht noemde is natuurlijk een no-go. Ik zeg geen van twee, en dan een PO aanschaffen. Of een Seamaster 300 met skinny bezel.

3 likes

Thanks voor de suggestie. Een ad met dit merk staat op de planning vooor mijn pas weekend. Ze maken alsnog ca 5000 horloges per jaar. Dat vind ik bij lange na niet ‘klein’ met alle respect…

Die lange natuurlijk. Kom op mensen.

Maar als je dan zo gaat doen…

@whisky, kassa 3, alsjeblieft. Neem wat meer geld mee.

Voor wie toch een lichte wijzerplaat wil.

2 likes

@Fate_Amenable_To_Change waarom zou ik shapiro verkiezen boven Laine? :hugs:

1 like

Het komt niet uit Zwitserland. Slechte kaasfondue, koekoeksklokken en matige zakmessen, die haal je uit Zwitserla… Oh. Dufour. Wacht. :slight_smile:

Even serieus: Ik vind Shapiro’s guilloche-werk ongeëvenaard, en die hamerslagen van Laine doen het niet voor me. Aan de andere kant zijn Laine’s wijzers toffer, maar helaas zijn z’n uurwerken ook weer lelijk en ornamentaal.

Op het eind van de rit weet iedereen hier dat ik dit zou doen:

5 likes

Welke dan wel?

Hebben ze die ook met een zwarte dial?

1 like

BB58 in het zilver. Of gewoon de ouderwetse BB58, de OG. Zeker met jouw polsen.

:rofl: :rofl:

Boefje.

1 like

Jaja maar dat was wel de vraag van ome @whisky :innocent:

1 like

A propos vragen van ome @whisky

Waarom een Shapiro en geen Laine?

Omdat ik de achterkant ook geiler vind. Geen idee of het “beter” is. Interesseert me ook helemaal niet.

3 likes

Als jij op pakweg 12 uur reis tijd binnen Europa met de trein want vliegen een hekel aan zeker nu t gekut op Schiphol bezig is een ad of manifacture of merk kunt aanwijzen kunt aanwijzen. Word verdomde lastig vrees ik

Dus aanvullende eisen. Ja niet wensen maar EISEN. Op alle punten. Word heel lastig vrees ik. Want geen zin in extra heffingen bij de douane oid.

1. Klein merk dus minder dan 1500 horloges op jaarbasis.En t liefst minder dan 1000
    2 goud bij voorkeur rose onder €20k
  2. Bereikbaar binnen pakweg 1dag reizen max 15 uur treinen vanaf nl. Dat ik op dag 1 op plaats van bestemming ben en dag 2 kan langs gaan geen probleem lang leve t
    Lange weekend. Ik wil dit persoonlijk passen en daarmee bedoel ik dit horloge persoonlijk passen. Dat heet zonder eigen auto is Dornbluth niet te doen. Vanaf Wolfsburg bijv heb ik een halve dagtaak om in kalbe te komen en terug mits alles ov rijdt zoals t zou moeten. Dus ook nog een eis. Makkelijk zonder 5 keer overstappen per ov te bereiken. Dus alleen om die reden zou Dornbluth al kunnen afvallen. Bus gemist is een uur extra wachten in the middle of no where. Nee
  3. Max 1500 horloges per jaar. Liefst minder dan 1000. Oh did i mention this already

:shushing_face:

1. Independent. Independent is dus alles in house voor mij. Niet dat een merk dat een veertje of een schroefje of whatever aanlevert nee. 100% alles echt alles inhouse elk klein kud onderdeeltje. Van de schroefjes tot t veertje tot de kast tot de wijzers
  2. Mission inpossible met dit budget?