Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

Heb al teveel wat globaal op die Longines lijkt. De Doxa kriebelt al heel lang hier.

2 likes

:point_up_2:+1

2 likes

image
:white_check_mark: Anders, namelijk…

7 likes

Ik vind dit vrij normaal Hubert

11 likes

Grappig. Ik vind die vintage Daytona’s echt heel kaal en saai. Dat die nieuwe goud is is leuk, maar niet waarom ik hem kies; vind hem gewoon spannender.

3 likes

Meer dan dat: geweldig! Mooiste moderne chrono’s op de markt, wat mij betreft. :person_shrugging:

2 likes

Persoonlijk ga ik juist bijzonder goed op die vintage vibe. Meer dan op de moderne, maar dat is (gelukkig) voor iedereen anders.

1 like

Ben ooknwel van de vintage hoor, maar dit is het voor mij net niet. Heb ik veel liever jouw De Ville Chrono; die is wel spannend!

2 likes

Nee, heb ik niet, maar op een of andere manier word ik er nooit echt heel warm van ook. Niets dat echt eruit springt voor mij.

Hier ook, de reden dat ik nooit heb doorgezet zijn de wijzers, en dat vooral dat iele urenwijzertje. Maar dat went wel, hoop ik dan! :grin:

Heb er ook best lang tegenaan gehikt. Maar, paar jaar geleden toch een gekocht en pas als je er een hebt, besef je wat een heerlijk horloge en gaaf merk het eigenlijk is! :shark: :ocean: En dan is er ook nog de Squale kroeg, hier op HF, waar het altijd gezellig is! :beers:

1 like

Dan maken ze hopelijk weer een Daytona :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ze mogen van mij wel weer een Cortina uitbrengen. Altijd een leuk horloge gevonden.

11 likes

Oh ja, die glassbox is prachtig.

Ze kunnen het nog hoor, bewezen in 2023…

19 likes

Groen of zwart altijd de 12 serie. Mooier kast imho.

Maar als je dan de keuze hebt voorkeur voor de Starbucks! :green_heart:

1 like

Ik vind dat soms ook lastig. Bijvoorbeeld bij seiko of grand seiko.

Maar LV is lunette verde en LN is lunette Noir.

4 likes

Zeker heel mooi en fractie van het geld.

Hebben ze daar ook een stalen band bij?

Wat moet je daar dan weer mee? :smile:

2 likes

Nou eh die Carrera wordt continu geopperd,

maar heb die nog niet op een mooie stalen combi gezien. Dat heeft Rolex toch wel goed voor elkaar. :sweat_smile:

2 likes

Niet standaard, de meeste eigenaren zijn dan ook wat blij met de BOR van Uncle straps:

2 likes

Mooi voorbeeld

16 likes

Denk inderdaad dat er van de moderne banden van Rolex geen klagen is.

1 like