Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Kom maar op. De witte Globemaster of de zwarte Speedy?

  • Globemaster
  • Speedmaster
  • Duo Penotti!!!

0 stemmers

4 likes

  • Seiko Marine Master 300 SBDX001 op Crafter Blue
  • Breitling Superocean II 42 A17365 op Diver Pro 2

0 stemmers

Appeltje eitje…

1 like

Duo penotti?

De speedy is overbodig naast de El Primero. De Zenith is gewoon :star_struck:

5 likes


  • DJ plexi
  • DJ tog

0 stemmers

1 like

Links een 6619-8140 uit 1966 en rechts een 7619-7030 uit 1965.

  • Seiko 6619
  • Seiko 7619

0 stemmers

1 like

The homecoming.

Beide vandaag terug van een service. Ben ik met beide even blij?
Wat vind jij?

  • Tudor 25500 TN
  • Sinn 903 Klassik
  • Ik durf te zeggen dat ik ze beide maar zozo vind

0 stemmers

2 likes

Sinn, jum jum

1 like

Die Sinn doet mij een beetje veel denken aan een ander horloge. Vandaar dat ik voor de Tudor zou kiezen. :+1:

2 likes

De Sinn heeft een beter verhaal en is veeel zeldzamer dan de tudor en die andere horloges.

Uurwerk,… Is,… Yummie

Excuus voor de matige foto.

Edit: een beter plaatje van het net

11_69ecc038-5d56-4d6a-adb9-6eebc9c84841_480x480

Toch is de Tudor ook fijn.

5 likes

Dit snap ik absoluut niet. Laat even buiten beschouwing dat de Turn-o-graph al vele jaren een totaal onderschat bazending is. Da’s een van de weinige rolexen die ik hands-down as-is zou willen kopen als ik vond dat ik het geld er voor had liggen.

Maar dat 75% der stemmers hier op die grijze muis stemt… Heb je al eens overwogen om er een wat sprekender plaatje in te laten drukken? Man, ik moest plots gapen en in m’n oogjes wrijven toen ik na die lekkere geile turn-o-graph beloerd had vol verwachting die andere foto opende.

Zoals gezegd. Ik snap het publiek hier niet.

2 likes

Sterker nog, als je die tweede ooit verkoopt, en hij is in goede werkende staat zal ik de advertentie eens fluks gaan lezen.

1 like

Dat is niet erg hoor. Wij jou soms ook niet. Dat is ook niet erg.

Maar terugkomend op mijn keuze: de plexi.
Ik hoefde het plaatje niet eens te openen om mijn keuze te bepalen.
Na jouw post heb ik dat toch maar gedaan. Gelukkig zag ik de mooie grijze muis die ik verwachte. :grin:

Met een tog is niks mis. Maar de grijze muis is niet voor niks een grijze muis. :v:

:beers:

1 like

Tja, voor mij is het simpel, ik ben een fan van sunburst wijzerplaten, terwijl plat wit mij zelden kan bekoren. Geen van beide horloges staan op mijn verlanglijstje, maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor sunburst. :sunglasses:

1 like

Kiezen jullie maar welke de beste of mooiste is:

Oh en ik zou het op prijs stellen als je wilt reageren waarom! :blush::blush: dat is namelijk het leukste!

image

  • Rolex GMT 1675
  • Rolex Daytona 6263

0 stemmers

:beers:

Oh sorry het is een crosspost. (Iets met een foto op je telefoon) :sunglasses:

2 likes

Na 33 stemmers zonder reden, zal ik als eerste maar eens zeggen waarom :
Ik hou niet van pepsi, niet van een vergrootglas, en niet van de over-bekende wijzer.
Nou ben ik ook geen fan van een panda, in welke hoedanigheid ook, maar deze wint het dus in de battle.

Dus sorry, ze zijn allebei niet mijn smaak, en de minst lelijke wint :laughing: .

2 likes

:v:
:joy:

1 like

6263 is de koning aller polshorloges

1 like

Voor mij de Daytona juist wel vanwege de panda. Ik vind deze lay-out veel mooier dan de moderne Daytona’s.

2 likes