Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Sorry, welke optie?

Is dan ook keramisch hè! :+1:

1 like

Invicta Sapphire Ghost 2701 met een een gemodificeerde ETA 2824-2 43mm

Of de Invicta Sapphire Ghost 22836 met een Sellita SW200, 47mm en PVD coating

  • Invicta Sapphire Ghost 2701
  • Invicta Sapphire Ghost 22836

0 stemmers

Dat is een grapje in dit topic; er is altijd wel iemand die een “geen van beide” knop wil :wink:

2 likes

:sweat_smile::japanese_ogre:

Had @koekoek me wel ff te pakken… :female_detective:

1 like

Mijn indruk na wat Youtube en Google werk was ook dat deze Davosa vwb afwerking o.a een stapje boven Steinhart staat…??

De Davosa ook…lezen :wink:

Oh sorry meneer. Dank voor uw correctie.

1 like

Iets met pot & ketel & Max Bill

Haha ik vind ze beide te goud met de geel gouden kast en wijzerplaat. Niet mijn ding. Doe mij dan maar zon gouden chrono als WBcoupe heeft :sunglasses:

1 like

Het is hier geen youmustchoose.com.

Daarom stem ik hier vaak niet: ik zie dan zes blaartrekkend saaie keuzes aan een arm bungelen, en dan zoek ik toch echt een “nee dank u, liever niet” optie, want als ik dan toch voor één horloge ga stemmen doe ik m’n smaak geweld aan. En de waarheid. :grin:

Ik ben het dus van harte met @Windhund eens. :+1:

1 like

Niet stemmen en ander topic zoeken is ook een optie…

Maar daar is geen lol aan. Als echte Nederlander zeik ik liever over een gebrek aan opties die de lading dekken. :+1::innocent:

1 like

Welk model is de linker? Erg mooi!

Dat doen we al vaak genoeg! Zo af en toe is het fijn om toch wat verbetersuggesties mbt het stemsysteem te opperen.

Btw. Zo’n Davosa Ternos,… da’s best wel een mooi gebouwd ding!

Het is een 7123-8050. Maar er zijn verschillende van dit soort modellen maar dan met een ander uurwerkje.

2 likes

Thanks!

Benieuwd naar jullie mening.

  • DJ
  • OP
  • OP + DJ andere plaat erin

0 stemmers

3 likes

Was eerst ook aan het kijken naar de OP. Mooi horloge hoor maar nu ik hem wat vaker om de pols zie en helemaal in deze vergelijking de DJ absoluut​:ok_hand:. de OP oogt saai wellicht in de zomer anders afijn the DJ :muscle:

Hahah wel gek, als je 2 seconden later kijkt denk je hè wat tof die OP

2 likes

Na een dag dragen weet ik het al. De OP gaat niet winnen van de DJ :smile:

2 likes