Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Mooi om te zien dat de kleinere maten tot nu toe de voorkeur hebben tov de grotere horloges :grin::see_no_evil:

:beers:

1 like

Had het wel een beetje verwacht en zal ook aan de modellen liggen denk ik zo :grin:

1 like

  • Rolex explorer 14270
  • Omega seamaster 300m
  • Omega speedmaster 3570
  • Seiko flightmaster
  • Tissot 808/A vintage chronograph
  • Omega constellation c case
  • Omega constellation pie pan
  • Omega 2900-1 black gilt dial

0 stemmers

3 likes

  • Omega Seamaster Chrono
  • Breitling Avenger GMT
  • Tudor Pelagos LHD

0 stemmers

1 like

Stemt lekker. :grin:

Kweenie hoe :flushed:

Op dat wieltje duwen… :beers:

2 likes

OMG, de Breitling all day every day (en dat zeg ik niet vaak over een Breitling ;-))

2 likes

  • 16610
  • 116610

0 stemmers

2 likes

Thnx!

1 like

:raised_hands::raised_hands: Is ook de enige Breitling voor mij, oh en wellicht nog een jean Claude killy… 765 cp

:beers:

1 like

Leuk topic :+1:t2::+1:t2:

1 like

Thanks :slightly_smiling_face:

1 like

Het origineel, of een hommage met Quartz uurwerk ?
Wat een blamage van GS, om het origineel zo te kopieren.

Aan jouw polletjes te zien raak je die blauwe Breitling aan de straatstenen niet meer kwijt. Maar niet getreurd, ik weet waarschijnlijk wel iemand die er Sinn in heeft… :wink:

1 like

Korter!

1 like

Mmm. Zo sterk zie ik t niet… Zoals een duikbezel voor een duiker is ook deze 24-uurs bezel zeker bepalend voor het uiterlijk van een GMT (en is de GS bezel een kopie van de Rolex bezel), maar de rest van het horloge is toch duidelijk anders: indices, wijzers, glas, kast…
Niet als een Steinhart vs Rolex toch?

2 likes



  • Aevig
  • P!lote 1
  • Pellikaan

0 stemmers

1 like

Nee, absoluut niet als Steinhart, maar ik beoordeel een higher end merk als GS ook een stuk strenger :smile:
ik heb echt veel respect voor GS, en vindt het dan jammer dat ze met deze GMT niet origineler konden zijn. Andere GMT’s van GS zijn dat nl wel. De lunettering is echt 1 op 1. Dat heeft GS helemaal niet nodig. Zijn ze veel te goed voor.

1 like

  • Oris der Meistertaucher
  • Breitling Chronospace Evo B60
  • Tag Heuer Aquaracer

0 stemmers

1 like