Maar dat gaat nog veranderen; het wordt deze vanwege alle punten die hierboven ook genoemd zijn! (Inclusief vuurwerk helaas… dit jaar voor het eerst in 5 jaar in NL en dan willen de jongens natuurlijk meeknallen met vrienden en kennissen. Volgend jaar weer op vuurwerk-vrij Captiva Island!
Allemaal een goed uiteinde en alvast alle goeds voor 2012!
Ook ik wens een ieder van dit heerlijke horlogeforum een geweldig, veilig en gezond 2012.proost!:)-D
En dat we onze handjes maar niet gaan branden aan vuurwerk, lawinepijlen of handgemaakte scudraketten:X want de donderklappen die ik bij mij in de buurt hoor geven mij een onrustig gevoel…oh ik graag vandaag de Seiko skx 009 met lumpyband!.
Het lijken wel raketinslagen wat je hoort! :X en om nu volgend jaar met een horloge om m,n nek te gaan lopen omdat ik weer eens een donderslag met m,n zatte kop iets te lang vast heb gehouden… nou nee dank je…buitendat ik kijk er alleen maar naar en steek dat omhoog geschoten geld liever in een mooi horloge, wat dus ook gaat gebeuren.! Omega PO ik zie je volgend jaar eind januari graag om de pols, proost allemaal!:)-D
Iedereen alvast een heel goed 2012!
Laten we er weer wat moois van maken met z,n allen.
Vanavond zal ik de Amphibia ministry dragen.
Ik heb wat vuurwerk (lees 4 grote pijlen) om de hemel wat kleur te geven vanavond.
Daarna houd ik liever weer mijn champagne o.i.d. vast i.p.v. vuurwerk
Vandaag ben ik weer een jaartje ouder geworden en
draag ik wederom -en met steeds meer plezier- deze
Seiko. Ik denk dat dit mijn favoriet gaat worden! http://i909.photobucket.com/albums/ac294/taaiewill
em/IMG_2088.jpg
Van harte gefeliciteerd, en nog vele jaren erbij, natuurlijk(tu)