Marcel

Mijn horloge verkocht op dit forum aan Marcel.
Soepel, vriendelijk en snel. Een plezierige ervaring. :+1:

1 like

Zojuist mijn SDGM003 verkocht aan Marcel.

  • Goede communicatie
  • Vlotte deal

Helemaal top! @Marcel is een aanrader.

1 like

Leuke ruildeal gedaan met Marcel. Aardige kerel die hier vlak om de hoek woont en lekkere koffie zet. Wat wil een mensch nog meer.

1 like

Horloge aan @Marcel verkocht. Soepel verlopen transactie, snelle communicatie en vlotte betaling. Helemaal top. Bedankt Marcel :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Marcel.
Goede ervaring :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan Marcel. Verlopen zoals verwacht :grinning:

Heel veel plezier ermee en bedankt voor de prettige deal.

1 like

3 straps gekocht van Marcel.

Zeer positief verlopen. De bandjes waren binnen 2 dagen in huis.

1 like

Mijn DJ verkocht aan @Marcel. Top gozer! Erg prettig om zaken mee te doen. Komt zijn afspraken na en reageerd lekker vlot. Aanrader :+1: veel plezier met je aanwinst :+1:

1 like

Een “Eek” (Piet Hein Eek, LEFF) gekocht van Marcel @Marcel .
Prima communicatie, horloge ziet er fantastisch uit. Prettige deal!:+1::+1::+1:

1 like

Vanavond samen met @HvdG (die ivm trustlevel hier zelf nog niet kan posten) een supermooie vintage DJ opgehaald bij @Marcel. Helaas was deze mooie Rolex voor @HvdG en niet voor mij :slight_smile: Fijne transactie, goede deal, gezellig praatje en een horloge in hele nette staat. Kortom: Aanrader!

2 likes

Heel soepeltjes een horloge verkocht aan @Marcel Marcel. Prima communicatie en vlotte betaling.
Aanrader.

1 like

Een mooie vintage verkocht aan Marcel. Fijne communicatie en binnen een mum van tijd betaald. Aanrader!

1 like

Mooi horloge gekocht van @Marcel, vlotjes communicatie en tot een snelle deal gekomen.
Zeker een aanrader!

1 like

Heb op 28 mei 2019 een horloge gekocht @Marcel
Dit was een Seiko Presage cocktail SARY079 ofwel SSA341J1
Bij aankomst was die perfect in orde en hij werkt perfect, bedankt nogmaals voor de snelle afhandeling.

P.s: Ik kon nu pas een recensie schrijven, want behaalde nu pas trustlevel 2, mijn excuses dus voor het late review.

1 like

Leren bandje van @Marcel gekocht. Enkele vragen snel beantwoord, alles in orde, snelle verzending en ontvangst :+1:t2:

1 like

Ook hier een fijne ervaring.

Tafel vol horloges en een bak koffie erbij , gezellig keuvelen en een vlotte deal gemaakt.

Graag tot de volgende! :ok_hand:

1 like

Horloge gekocht van Marcel @Marcel , vlotte deal en prettige afhandeling. Zeer positieve ervaring :+1:

1 like

Prima ervaring met Marcel, met veel flexibiliteit en vertrouwen van zijn kant, top. Dank! +1

2 likes

Vandaag langs geweest bij Marcel om een Grand Seiko SBGX269 te bewonderen. Altijd leuk om een andere echte horlogeliefhebber te ontmoeten en mee te praten. Natuurlijk de GS gekocht en meegenomen. Bedankt Marcel voor de soepele overdracht en leuk je gesproken te hebben!

Groeten,

Quan

3 likes

Ik heb een Omega verkocht aan Marcel @Marcel . Het was een aangename communicatie de hele rit en vliegensvlugge overschrijving. Altijd leuk om een horloge te verkopen aan een echte liefhebber!

Zeker een aanrader! :+1::slight_smile:

1 like