XXoF 👍

Van XXoF een vintage Seiko overgenomen. Prettige transactie! (en niet te vergeten een fraai horloge!)

Anytime again! (tu) :slight_smile:

Ik ook een Seiko vintage van XXoF gekocht, is alweer bijna een jaar geleden, maar kan me nog goed herinneren dat het horloge zeer goed ingepakt was :~

Een Seiko gekocht, prima afwikkeling, dank dank dank

Seiko Monster gekocht van XXoF

Uitstekend verpakt, staat zoals beschreven en razendsnel geleverd,

Dank!

hans cp

Ik heb een horlogeband van Seiko gekocht bij XXoF.
Deze werd zeer snel en goed verpakt geleverd.(tu)

Ik heb twee Seiko’s gekocht bij XXoF. Inderdaad, goede communicatie, snelle verzending en goede verpakkingen. Allemaal prima. Dank!

Groet,

Mark

Weer prettig zaken gedaan met Marc.(tu)

Een ervaring van mij: koop je iets bij Marc wat niet aan de verwachtingen voldoet biedt hij aan om het horloge terug te nemen en het geld te retourneren, ofwel naar een andere oplossing te zoeken.

Zoiets geeft vertrouwen en is fijn om te weten voor mensen die iets van hem willen kopen.

mooie breitling van Marc overgenomen, prettige pb wisseling en prettige ontvangst

aan te raden (tu)

Marc, bedankt

:)-D

Bij XXof een seiko UFO gekocht…wat een super snelle en fijne afhandeling…na een dag al thuis…perfekt verpakt!!..dit is mijn 2de horloge van XXof…en ik kan hem iedereen aanraden!!! (tu)

Groet, Landrover110:}

Ook hier een mooie Breitling ‘van Marc’ in huis sinds gisteren.Leuke ontvangst, toppie horloge, goeie prijs. Zou het zo weer doen!

Eerst een mooi Breitling jack en daarna de prachtige B2 van Breitling overgenomen
van Marc. Zeer vriendelijke ontvangst en een prettige afhandeling.
TOP!!

Ook hier een goede ervaring met XXoF; duidelijke communicatie en snelle betaling. Absoluut een aanrader. (tu)

Een paar mooie banden en een leuk mapje overgenomen van XXoF. Ook hier goed gecommuniceerd en het pakketje was lekker snel binnen. (tu)

Een vette duim omhoog.

Mooie deal gesloten.
Mooie “tegemoedkoming” gedaan qua afstand. (gecombineerde verkoop/gezinsuitstap)

:slight_smile:

Prettige, vlotte deal met XXoF. Graag weer!

Dikke pluim voor XXoF! Hij had mijn “smeekbede” van ooit onthouden. Afhandeling was ook helemaal probleemloos, en net een beetje meer dan je mag verwachten.

Een aanrader!

Vlotte transactie met Marc afgehandeld. Het verkochte item - géén horloge :slight_smile: - was in nieuwstaat zoals in de advertentie vermeld en was super verpakt. Snelle en toffe communicatie, én snelle verzending! Top! (tu)

T.

Ik had mijn Submariner verkocht aan Marc. Zeer vlotte communicatie en betaling.

Nogmaals bedankt Marc!

Groet,

Remco

Communicatie en afhandeling TOP (tu)

En echte liefhebber van klokken !

:~