Bij deze de WristShot

Bij deze de WristShot

Holiemolie, wat een bruut geweld laat jij hier even zien.
Gaaf man!
Gaat het niet eens tijd worden voor een familieportret van het gezin Invicta die jij onderdak bied? 
Het is quartz, die rotor is dus kastvulling⦠Ben
wel benieuwd naar een wristshotā¦
pcies, ook mijn gedachten. Gezien de configuratie van de wijzerplaat leek mij dit een quartz, ook het zien van de achter kant deed dit vermoeden.
Jeez wat een monster! Thuis bewaar je de boel hopelijk achter tralies in een kooi, dat moet wel met zoān monsterfamilie:) Daar kom ik aan met mān smalle polsjes⦠voor mij is 42 mm al te groot, maar ja, ik ben dan ook familie van Pa Pinkelman:D:D
btw, vergeten te zeggen. Hij is wel GAAF !
Stoer zeg!
Hoe groot zijn jou polsen wel niet 
Allemachtig wat gaaf.
Dus je hebt hem nu uiteindelijk toch aangeschaft.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Wat een knoert zeg, is dit nu officiƫel het grootste horloge dat iemand op dit forum heeft? Er was eens een topic daarover, volgens mij is deze nu de nieuwe kampioen 
Sorry maar het ziet er niet uit op je pols
Vind hem ook (te) groot, maar wel onderscheidend en imposant.
Vind hem best mooi eigenlijk. Als het nu een automaat was, zou ik mij afvragen hoe het ding om MIJN pols zou staan B)- . Nu hoef ik mij dat niet af te vragen 
Holiemolie, wat een bruut geweld laat jij hier
even zien.
Gaaf man!
Gaat het niet eens tijd worden voor een
familieportret van het gezin Invicta die jij
onderdak bied?
(tu) zal ik binnenkort doen(tu)(tu)
Gigantisch groot zeg. Die kan ik nooit dragen.
Als je gaat duiken kom je waarschijnlijk nooit meer boven.
Leuk die rotor, maar jammer dat het dan geen automaat is.
Veel plezier ervan.
Hans
Goeiedag wƔt een joekel. Zou bij mij absoluut niet staan. Wel een geweldige klok!(tu)
prachtig hite, weer een enorm brok staal, maar wel een erg mooi gevormde, of is hij gegoten in een gieterij:)
ik wens je er veel plezier mee.
Allemachtig wat een ding haha!
Zou hem wel willen voor de heb en om af en toe naar te kijken. Want om te dragen is dit echt tien maten te groot 
Veel plezier ervan! 
Size does matter 
Dat is een serieuze jongen
Mooi!