Yellow dial advies

Eeh Jurk hij zoekt…

en dit kwam in me op. Vinkt een hoop van zijn boxen af.

1 like

Klopt. Je hebt ook geen ongelijk.
En hoopte dat jij mij kon vertellen wat dit horloge zo goed maakt. @HorlogeOpa zag ik ook vaak met dat merk dacht ik.

Valt IRL mee denk ik.

1 like

Hele gave combo, ook met die band

1 like

Lijkt mee te vallen idd, ook in die video.

Echt een mooi ding en heel vaak op catawiki te vinden (nieuwe exemplaren uit Italië)…

Als je er het geduld voor op kan brengen: einde dit jaar is er weer een Bahama yellow Halios Seaforth gepland

3 likes

Oei die Movado is tof! Ik deed even een C24 search, maar nax.

1 like

Nope, idd. De yellow dials op C24 blijven redelijk bepert tot Rolex OP en kinder-Swatches

1 like

Die plaat is fake!

Is dit misschien wat? De Halios Seaforth in Bahama Yellow?

12 likes

Super vet horloge. Echter onmogelijk te krijgen.

Eerder dat nest uit koekoek.

Samen met de doxa voor mij het beste gele horloge denk ik.

Ik vind deze Meistersinger Metris ook echt gaaf. Mooie kastvorm, goede maat (38mm) En coool.
Bij onze vrienden van Q-Watches
https://www.q-watches.com/artikel/meistersinger-metris-yellow-nl

2 likes

Ik voel je helemaal! Ben zelf ook op zoek naar een horloge met gele plaat. Helaas nog niet de ultieme gevonden en misschien dat ik doorspaar voor een OP.

Dat gezegd hebbende komt de Halios wel dicht in de buurt voor mij, wist niet dat die eind dit jaar weer uitgebracht gaat worden.

Er is ook een Christopher Ward C65 in het geel. Die is mij iets te flets.

En als je heel toegankelijk zou willen, er is een microbrand uit Noorwegen dat een geel model heeft. De Van Doren Runde is er in verschillende kleuren, waaronder geel.

Heel goed zoeken, dan zijn deze ook wel ergens te vinden

4 likes

Seiko SRPD15K1

1 like

De kleur op die foto doet 'm geen recht. Bahama Yellow (zie mijn model) is in werkelijkheid een stuk mooier en zeker geen citroen kleur :wink:

Het model is trouwens geïnspireerd door de Porsche 911 Bahama Yellow in dezelfde kleur.

12 likes

Raymond Weil W1 Chrono.

Is vast nog wel ergens te vinden op eBay of zo.

1 like

Misschien een RZE Endeavour in Medallion Yellow iets?

of al te veel ‘opsmuk’? Is in ieder geval ruim binnen budget :wink:

2 likes

:banana:

4 likes